Automatisch vergrendelen scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wimkuh

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2008
Berichten
56
Mijn pc heeft als besturingssysteem windows 10, 64 bit.

Ik heb al een paar mogelijkheden geprobeerd, start>energiebeheerschema de tijden opnieuw ingesteld. Vervolgens ook bij energie beheer "gebalanceerd [actief]" aangeklikt, "standaardinstelling voor schema gebruiken" geprobeerd.

Instellingen voor schermbeveiliging op 1 min gezet en het vakje aangevinkt met "aanmeldingsscherm weergeven bij hervatten"

Nu heb ik enige tijd geleden vermoedelijk een programma geïnstalleerd, opensignage, en vermoedelijk heeft het programma wat in het register verandert dat het scherm niet automatisch vergrendeld.
Voorheen werkte het wel, maar denk dat dat daar mee te maken heeft.
Ik heb niet zo super veel verstand van computers, dus weet niet zo goed hoe dit werkt of hoe ik kan zien waar dit aan ligt.
Maar als ik geroepen wordt is het natuurlijk wel makkelijk dat hij na een tijdje op scherm vergrendelen over schakelt zodat niet iedereen op de pc kan mee kijken.

Kan iemand me hierbij helpen?

Alvast bedankt.

Groeten Wim
 
Ik druk altijd op <Win> + l om mijn scherm te vergrendelen. Dan kan er nooit iemand meekijken.
 
Zie echt geen gebruiksmogelijkheden voor OpenSignage op een PC : is voor kioskschermen !
Dus desinstalleren maar, als eerste stap ...
 
Wou een scherm ophangen in een openbare ruimte en zocht daarvoor software. Dacht het eerst op mijn eigen pc te proberen, vandaar dat ik het erop gezet had.
Ik heb deze idd eraf gegooid via programma verwijderen, maar dat had ook niks veranderd.
 
DigiCafee,

Bedankt voor je reactie.

Dat had ik ook geprobeerd, maar daar kom ik niet verder.
Screenshot.jpg
Wanneer ik op instellingen klik komt het volgende scherm naar boven. Maakt niet uit wat ik aanklik bij schermbeveiliging.
 
Voor de optie 'leeg' zijn er inderdaad géén instellingen... Kies eens eerst een soort beveiliging.
 
Alleen bij 3d tekst kan ik het aanpassen, bij de andere niet.
Maar ook dan valt hij niet automatisch uit.

@Scraphead, daar ben ik niet zo bekend mee, weet niet wat ik er dan allemaal af zou kunnen gooien enzo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan