NAS neemt inloggegevens niet meer aan op MAC-PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

raceknol

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2012
Berichten
13
Graag hulp bij mijn probleem. Mijn Asustor AS5202T NAS neemt mijn inloggegevens niet meer aan. Op MAC-pc word de NAS wel gezien en herkend, maar de verbinding lukt niet door het niet aanvaarden van mijn korrekte inlog gegevens. Zelfs het resetten van mijn NAS, om een nieuwe opstart te doen lukt niet. Komt telkens de vraag om in te loggen, en dan zit ik strop. Iemand enig idee om dit op te lossen. De installatieinformatie van Asustor is maar miezerig.
Met dank https://www.helpmij.nl/forum/images/smilies/shocked2.gif

Graag een bedanking voor Route99 en PHP4U, een ultra snelle beantwoording van mijn vraag.
Door hun snelle denkpiste naar de Asustorforum, gelezen dat hetgene ik reeds uitgevoerd had de juiste herstelmode was. Wat ik echter verkeerd deed was, omdat ik niet meer in het registratiescherm kwam en dan geen login kon doen. Echter na de resette van de NAS, kwam ik op de gewone loginplaats terecht. Hier gaf ik mijn gegevens in, maar werden niet aanvaard. Nu na de forum te hebben geraadpleegd, zag ik dat op de normale loginpagina ik na het resetten, gewoon niets moest ingeven en niets invullen en gewoon enteren. Alles OK nu.

Bedankt voor de snelle respons.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan