Wachtwoord vergeten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arjenkanters

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jun 2020
Berichten
3
Beste Leden,

Ik weet niet of ik goed zit maar dat geheel terzijde. Tot mijn spijt ben ik mijn wachtwoord helaas vergeten. Het gaat om mijn ziggo abonnement. Toen ik contact opnam met ziggo, moest ik mijn wachtwoord defragmenteren?? Maar ik snapte echt totaal niet wat ze bedoelde. Weten jullie iets meer?

Met vriendelijke groet,

Arjen Kanters
 
Ik denk dat ze heel wat anders hebben gezegd, want het slaat nergens op. En als je het niet snapt, dan vraag je toch door?

Edit mod: passage "Misschien tijd om naar Schoonenberg te gaan" weggehaald vanwege aanmatigend woordgebruik.
@ PHP4U, Mss is het een goed idee om de forumregels goed door te nemen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook al ben ik 59 maar met mijn gehoor is niets mis. Zij zeiden toch echt “defragmenteer uw wachtwoord”.
 
Ik heb uiteraard doorgevraagd edoch zij zeiden dat ik mijn wachtwoord via ziggo.nl moest gaan defragmenteren
 
Laatst bewerkt:
Bij Ziggo weten ze wel vaker van toeten noch blazen.
Onzin verkopen is ook waar ze goed in zijn want je belt namelijk NIET met Ziggo Zélf,
maar met een Callcenter waar ze wat nitwitterige goedkope tieners hebben neergepoot die tegen een karig tarief mensen, ahum, proberen te helpen...

Ik neem aan dat u de papieren die u kreeg toen u de account nam, nog ergens heeft liggen?
Daar staat op wat uw accountnaam is: [gebruikersnaam@ziggo.nl] en het door u destijds opgegeven wachtwoord...
Deze zult u, als u ze niet meer heeft bij Ziggo (Helaas weer telefonisch) moeten aanvragen.

Wat nodig is: Naam en adres postcode en KLANTNUMMER, dat klantnummer kunt u ook terugvinden op uw bankafschriften,
of op uw online rekeningoverzicht van uw bankrekening... xxxbank.nl
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan