• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excelen Word

Status
Niet open voor verdere reacties.
met regel 1 : zie bijlage

ps het is voor mij ook een hobby en ben ook gepensioneerd, en heb plezier in helpen (bvb met excel)
de print routine kan nog helemaal geoptimaliseerd worden dan wordt hij veel sneller.
deze was alleen om te kijken of alles een beetje op zijn plaats staat.
 

Bijlagen

  • master-helpmij. 50 (2) met regel 1.xlsm
    1,4 MB · Weergaven: 29
Laatst bewerkt:
Excel en Word

Geachte heer Ponte,
Dank u nog voor de steun. Bijna alles is perfect. Misschien nu helemaal omdat ik de kolommen in de Master allen op Tekst heb gezet met uitzondering van de datum, die ook een speciale aantekening heeft gekregen in de Merge functie in Word. Af en toe komen er bij twee nummers waar 7 personen in liggen de code 12:00:00 AM voor de initialen te staan. Maar nu niet meer en wacht ik op vragen van de begraafplaatsbeheerder. Heel hartelijk dank en ik heb zeker weer wat geleerd, Rubik.
 
Rubik, ik vind het leuk om te doen.
als je toch wilt afdrukken in excel geef dan aan hoe de selectie van de verlopen graven er uit ziet , dan worden er minder afgedrukt.
ps het afdruk voorbeeld kan geoptimaliseerd worden , dan gaat het binnen enkele seconden of sneller.
het logo kan gelijk meegenomen worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan