sqlite3.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingrid47

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2013
Berichten
55
Hallo,

Bij het opstarten van mijn pc krijg ik de melding :
" CareScan.exe-systeemfout: De code-uitvoering kan niet worden voortgezet omdat sqlite3.dll niet is gevonden.
U kunt dit probleem mogelijk oplosse door het5 programma opnieuw te installeren."

Ik kan dit wel gewoon wegklikken zonder gevolgen, maar vind het wel vervelend dat de melding steeds terugkomt.
Geen idee wat het is en wat ik er aan kan doen.

Kan iemand mij misschien verder wegwijs maken?

Heel erg bedankt bij voorbaat.
 
Volgens het internet is dit bestand onderdeel van Driver Booster. Een programma die in mijn ogen overbodig is.
Ik raad aan om dit opnieuw te installeren, en dan netjes te de-installeren. Drivers kan je het beste bij de juiste fabrikanten ophalen. Die hebben vaak een mooi eigen programma die de juiste drivers updated.
 
sqlite3

Dank voor de snelle reactie.
Naar mijn idee heb ik Driver Booster helemaal niet geïnstalleerd. waar zou ik dat moeten kunnen vinden? Ook niet te vinden met verkenner.
 
Opnieuw even downloaden dus. Misschien is het al ge-deinstalleerd, maar op een foute manier?
 
Sorry, zal wel dom zijn, maar wat precies moet ik dan opnieuw downloaden als ik niet kan vinden wat ik niet goed zou hebben ge-deinstalleerd?
 
Kijk in de msconfig bij Opstarten of daar iets staat over Care-scan en haal het vinkje weg...
Anders eens met Autoruns kijken of het daar te vinden is, zo ja, dan ook daar het vinkje weghalen.
 
In ieder geval bedankt voor de reacties.
Ik kan helemaal niets vinden van Care Scan. En "codeuitvoering" van wat?

Ik denk niet dat de pop-up belangrijk is voor het verder functioneren.
Maar kan het niet uitstaan dat het niet verwijderd kan worden.
 
Het kan wel verwijderd worden op de manier zoals aangegeven.
Er wordt nl. iets automatisch opgestart, als je dat oplost door het vinkje weg te halen ben je er vanaf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan