update

Status
Niet open voor verdere reacties.

jobo182

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2004
Berichten
817
wat moet ik me hierbij voorstellen, als ik het actiecentrum opet en dan naar alle instellingen ga, dan klikt op Bijwerken en beveiliging, zie ik dit:
1.JPG
en dit
2 (Small).JPG
 
Wat is daar moeilijk aan?
Windows 10 versie 2004 is uitgebracht door Microsoft.
 
Ik vraag me ook af wat er zo onduidelijk aan is. Er staat duidelijk dat het de mei-update is die je krijgt.

Meer hierover kan je hier vinden:
https://tweakers.net/reviews/7822/w...uwe-icoontjes-en-veel-kleine-wijzigingen.html

Voor de liefhebbers, het getal staat voor het jaar en de maand van uitgifte.
Dus:
20 = 2020
04 = april

In april kwam hij uit, en in mei is deze officieel uitgerold, waarbij het ook een mei-update genoemd wordt.
En ja, het klinkt best gek, als je meteen aan het jaar 2004 denkt. :p
 
Laatst bewerkt:
ik begreep hieruit dat mijn pc niet geschikt is, ik lees nl o.a.
uw apparaat is er nog niet helemaal gereed voor

21.JPG
 
ik heb inmiddels gelezen: Dit betekent dat uw pc nog niet geschikt is voor de Mei 2020-Update. U hoeft niets te doen, alleen afwachten wanneer Microsoft een oplossing bedenkt.
 
Er zijn problemen met de updates in deze wereld. Dus gewoon rustig afwachten. Komt goed.
 
Als ik lees wat er allemaal fout loopt bij de 'ongeduldigen van het eerste uur' - die zelfs de update op alle mogelijke manieren gaan 'halen' - dan hoop ik dat MS mijn PC's nog even links laat liggen.
Ik zal dit wel installeren als iedereen met zijn (on)vrijwillige testen MS heeft geholpen de bugs eruit te halen ...:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan