probleem met publiceren van database

Status
Niet open voor verdere reacties.

tepke

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2004
Berichten
231
Beste

ik heb een probleem met het publiceren van een database in accde. ik heb een programmaatje waar mensen in moeten loggen en hierna gaan ze door naar startscherm formulier. Heeft altijd gewerkt, aan de start procedure heb ik nooit iets veranderd. nu heb ik een nieuwe computer gekregen en als ik het programma opstart in de normale versie waarin ik programmeer doet alles het gewoon krijg opstartscherm log me zelf in en het begin scherm komt in beeld geen probleem.

echter als ik er een runtime versie van maak accde en later verander ik die naar accdr zodat met niet in het programma kan. blijft het systeem hangen in het inlogscherm het programma start niet door na invoer van inlog gegevens.

weet iemand wat de oorzaak kan zijn?

versie access : 2010
 
Laatst bewerkt:
Accde

Nee die loopt ook niet door, ik B.V. een begin scherm met een logo, waar het mee begint daar heb ik een tijd vertraging in zitten en dan sluit ik dit scherm en start het formulier waar je moet inloggen

Ga ik met autoexec naar het opstart logo gaat hij niet verder naar het inlog scherm verander ik het naar direct naar inlog scherm gaat hij niet door naar het menu

Lijkt wel of hij geen formulieren wil opstarten
 
Accde bestanden kunnen nu eenmaal niet alles wat je met een 'normale' db kan, dus je zult daar rekening mee moeten houden.
 
Begrijp ik, maar heeft het altijd gedaan. Sinds mijn nieuwe computer in een keer niet meer
 
Kan het zijn dat met je nieuwe computer ook een nieuwe Windows versie kwam?
 
Ja dat klopt Windows 10

Klopt maar hij doet het alleen met deze database ik heb ook andere databases gelijkwaardig van opzet maar hier werkt het wel.
Ik heb een oplossing maar weet niet of het veilig is
Maak van de extentie laatste letter een r en kan de gebruiker er ook niet volledig in werkt wel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan