Hoe sharepoint versie nummer in word weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

BarbaraMarth

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2020
Berichten
9
Hallo,

We hebben de online versie van sharepoint.
Nu wil ik het versienummer van onze documenten die op sharepoint staan ook netjes in het document weergeven. Zodat als iemand het document opent of afprint, hij of zij steeds ziet over welke versie van het document het gaat.
 
Wil je het versienummer van het document ? Dat is een property van het document en die kun je opnemen in hoofding of footer ...
Wil je de versie van de Sharepoint ? Dat ligt moeilijker - maar ik niet bedenken waar en wanneer dat relevant zou kunnen zijn (-;
 
Wil je het versienummer van het document ? Dat is een property van het document en die kun je opnemen in hoofding of footer ...
Wil je de versie van de Sharepoint ? Dat ligt moeilijker - maar ik niet bedenken waar en wanneer dat relevant zou kunnen zijn (-;

Ik wil niet het versienummer van sharepoint zelf weergeven. Maar het versienummer dat sharepoint weergeeft voor elk document. Dit komt niet overeen met RevNum in het document.
 
Kan Label niet toevoegen bij snelonderdelen word.

Op internet vond ik de volgende procedure (wel voor een oudere sharepoint versie)
"Ga naar een documentbibliotheek op SharePoint:
Instellen voor documentbibliotheek;
Onder Machtigingen en beheer kies je Beleidsinstellingen voor informatiebeheer;
Word;
Zet een vinkje bij Labels inschakelen;
Labelindeling: {Versie} Gebruik {Version} als de taalinstelling Engels is;
OK.
Bewerk een Worddocument in de aangepaste documentbibliotheek:
Tab Invoegen;
Snelonderdelen;
Documenteigenschap;
Label;
Document opslaan en heropenen."

Echter bij "Beleidsinstellingen voor informatiebeheer", vind ik enkel het inhoudstype "Document" en niet "Word". Ik heb dan maar de aanpassing gedaan van Labels bij "Document" inhoudstype. Maar wanneer ik bij snelonderdelen, documenteigenschappen kijk, is Label niet toegevoegd in word.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan