Outlook: mailbox archiveren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sundance

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
Berichten
320
Beste mensen,

Outlook op de server van mijn vereniging geeft aan dat mijn mailboxen te vol raken. Ik krijg er geen ruimte bij. Via Outlook op mijn Apple computer kan ik bij de mails komen.
Nu wil ik een deel van de mails archiveren op mijn eigen computer waarna ik die op de server kan verwijderen.
Maar ik wil wel makkelijk in mijn archief kunnen zoeken als ik dat een keer moet doen.

Hoe los ik dat op?
Ik heb meermalen op internet gezocht maar niets gevonden, omdat ik met mijn eigen Outlook verbinding heb met Outlook op de server van mijn vereniging en het dus om de uitwisseling tussen pc en server gaat.

Groeten, Peter Jan
 
Ik gebruik Mailstore Home voor 7 (!) verschillende accounts van verschillende oorsprong ! Niet de portable - wel de geinstalleerde versie in Windows, op PC.
Werkt prima want haalt alles gewoon uit de accounts zoals je die in Outlook hebt staan - rechttoe, rechtaan.

En de installatie kon ook niet eenvoudiger zijn ... Probeer maar !

PS : als je gewoon mails uit je server-account wil halen kan dat natuurlijk ook gewoon met de Archief-funktie van Outlook zelf - die doet precies dat ! Maakt een archiefbestand aan op je eigen PC dat je naast je serverconnectie in Outlook kan blijven gebruiken ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan