rar bestanden uitpakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

tjima

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2001
Berichten
858
Hallo

ik zag dat op het forum Peazip een een goed alternatief is voor winzip.
maar op een of ander manier doet ie niet bij mij krijg melding zie bijlage 1 ScreenHunter 34.png
ik dullelklik op het rar bestand , dan start de Peazip op en dan klik ik op Extract dan krijg ik bijlage 2 ScreenHunter 35.png vervolgens klik ik op ok
en krijg vervolgens bijlage 3 in beeld ScreenHunter 36.png hier word een Password gevraagd. en vervolgens gebuurt er niets


m.v.g.
Tjima
 
Als ik op afbeelding 1 afga dan is er iets niet compleet. Sommige files (bestanden) zitten er gewoon niet in.
 
Probeer eens met een (eventueel zelfgemaakte) eenvoudige ZIP in plaats van met een NZB download...
Er worden ook RAR bestanden via NZB (Spotnet e.d.) aangeboden die wel degelijk beveiligd zijn met een wachtwoord.
en het is ook niet ondenkbaar dat er inderdaad stukken ontbreken door een gebrekkige download.
 
Lijkt mij een multi-rar waar de hoofdmap van ontbreekt, zie alleen part001, de tweede rar.

Gebruik zelf Peazip al jaren naar alle tevredenheid en daar zal het probleem dan ook niet zitten.
 
Je mist inderdaad vervolgbestanden/corrupte bestanden, afgaande op de melding.
En idd, op spotnet staan veel downloads voorzien van een wachtwoord, welke daar ook wordt gegeven.
 
Je kunt het beste SABNZBD gebruiken om deze usenet spots te downloaden i.p.v. nzbget....
Dan heb je dit probleem niet....
Tenzij jouw server een zeer korte retentie heeft en de bestanden al niet meer op de server staan...
 
Waarschijnlijk moet je meerdere gearchiveerde bestanden hebben die dan aan elkaar worden gezet om één groter bestand te vormen en inderdaad zou het goed kunnen dat je, om dat werk te beschermen, een wachtwoord nodig bent, die op de site ergens te vinden was en vaak de naam van de uitgever of de website is.
 
ok ik ga ermee aan de slag . tot zover bedankt

tjima
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan