Mei update

Status
Niet open voor verdere reacties.

apijtsma

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2007
Berichten
300
Hallo

Bij de mei update werd steeds aangekondigd: apparaat nog niet geheel gereed voor de update, u hoeft eerst niets te doen. Nu krijg ik zelfs de geschiedenis van updates niet meer te zien. Alleen van links naar rechts vliegende stipjes aan de bovenkant van het scherm. Afsluiten en weer opnieuw 'zoeken naar updates' levert weer een blanco scherm met bewegende stipjes op. Hoe krijg ik de geschiedenis weer in beeld + de mei update erdoor?
 
Dat kan best wat duren hoor ! Hoelang wacht je al ?
Die stipjes willen gewoon zeggen dat hij aan het scannen is.
 
Als Microsoft vindt dat je PC nog niet klaar is bedoelen ze eigenlijk dat hun feature update nog elementen bevat die niet afgestemd zijn op je PC.
Die waarschuwing blijft dan tot ze klaar zijn om vb. de hardware in je PC ook volledig te laten werken na de upgrade.

Als je dus die upgrade forceert, zoals Lange Pier voorstelt, dan doe je dat op eigen risico...
 
Je krijgt gewoon de Windows.old map waarmee je terug kan en op eigen risico? onzin, Microsoft helpt altijd.
 
Maar dan ben je wel vele uren, dagen en veel ergernis verder hé ...
Ik wou maar aantonen dat die boodschap "een reden" heeft ! PC is niet klaar voor de upgrade ? OK... we zien wel.
 
Ik wacht rustig af totdat de update er door komt, zeg maar. Iedereen bedankt voor de tips.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan