submappen verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

snel0026

Verenigingslid
Lid geworden
10 feb 2002
Berichten
379
Mijn zwager deelt zijn mails in submappen.
Nu zijn die submappen ineens verdwenen. Er staan voor hem wel belangrijke mails in.
Waar kan dat aan liggen en is dat nog terug te halen?

Namens Peter bij voorbaat dank,

Wim
 
Voor de helpers is het handig als u vermeld om welke mailprogramma het gaat, welke Outlook?, desktop of web-versie.
De glazen bol werkt niet.
 
Laatst bewerkt:
Hallo iEscape. Inderdaad, sorry.

Het gaat om een desktopversie van Office 2019
 
Sorry, kreeg juist bericht van Peter dat het gaat om office 2016.
 
Er verdwijnt nooit iets zomaar. Dus welke handelingen zijn er uitgevoerd? Zijn de mappen verdwenen of niet zichtbaar? Is er een back-up aanwezig? Zonder enige relevante informatie kan er niemand wat mee.
 
IK heb het nagevraagd.

Hij kreeg bij het opstarten van outlook een venster met de vraag of hij wilde herstellen. Hij heeft toen op JA geklikt.
En daarna waren de submappen verdwenen.
 
Dan even terug naar een systeemherstelpunt toen het nog wel werkte en anders heel office even herstellen vanuit het configuratie scherm. Verder weet ik het niet. Ik stel 3 vragen op 1 kan je een summier antwoord geven. De rest negeer je voor het gemak maar?
 
Hallo VenA,
Je vraagt of de mappen verdwenen zijn of niet zichtbaar.
Dat is voor Peter, maar ook voor mij, geen verschil. Hij ziet de mappen niet.
Hoe kun je nagaan of ze verdwenen zijn of alleen maar niet zichtbaar?

Er is geen backup aanwezig.
 
Als het gaat om een IMAP account kijk dan eens via de webversie voor dat account of die mappen er nog zijn.
 
En misschien zijn de mappen weg, maar zijn de mails er nog gewoon. Zoek op een bericht (dat in zo'n map stond) in de inbox, via de webversie of in Outlook zelf.
 
Peter is een paar dagen weg, maar ik zal hem vragen de door jullie opgegeven adviezen uit te proberen.
Ik hou jullie op de hoogte.

PS: Ik zal hem ook vragen lid te worden van Helpmij.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan