Imgdumper werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.969
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal

Normaal werk ik met Imgdumper.nl om Afbeeldingen in b.v. Emails en Sites te zetten.

Imgdumper werkte tot nu toe perfect, welk type afbeelding je ook gebruikte. of het nu Tiff, BMP, PNG of JPG was alles werkte

Maar momenteel werken sommige formaten niet meer zoals PNG en JPG, toch niet de onbekendste formaten.

Waar zou dit aan kunnen liggen, of doe ik nu soms iets fout?

Met vriendelijke groet
Dukkel
 
Wat gebeurt er dan precies?

Als je afbeeldingen in website wilt zetten, waarom upload je dan die niet gewoon bij de bijbehorende webhosting?

een externe partij kan niet garanderen dat ze voor altijd behouden blijven.
 
Laatst bewerkt:
Hallo PHP4U

Ik moest een Afbeelding van de instellingen mijn Simkaarten opsturen naar mijn Provider (Simpel)
Daarvoor heb ik eerst een Afbeelding gemaakt van die Simkaart in de directory Afbeeldingen van mijn OneDrive.
En omdat die Afbeelding in een email geplakt diende te worden heb ik dat gedaan met Imgdumper. (normaal is dat een fluitje van een cent)
Daarbij moet de desbetreffende Afbeelding geselecteerd worden en geupdate worden. Dan komt die ie een bestand staan en dat bestand kan gekopieerd worden naar je emailbericht.

Alleen zodra ik dat bestand wil updaten krijg ik als foutmelding "ID bestaat niet...."

Desbetreffende Afbeelding:

Simkaarten5 UMIDIGI A5 Pro.jpg


MVG
Dukkel
 
Zo'n melding behoort bij die website. Geef het eens aan die beheerder door.
Of gebruik een van de vele betere sites zoals imgbb.

Persoonlijk zou ik persoonlijk niet eens persoonlijke foto's van identiteit of codes bij externe partijen dumpen. Laat je provider maar voor een oplossing zorgen dat je veilig direct een foto naar hun toe kan sturen.

Verder kan je bij elke mail gewoon een bijlage erbij plaatsen. Scheelt weer je foto's bij een vage externe partij neer te droppen.
 
Hallo PHP4U

Daar kon je wel eens gelijk in hebben.

Maar is imgbb dan beter dan Imgdumper.nl ? Ga ik direct bekijken en testen.

Bedankt PHP4U
 
Veel beter. Je kan gewoon klikken en slepen, of CTRL+V doen, en dat zonder registeren.
Ik gebruik IMGBB eigenlijk alleen om iets op een forum te delen, als die zelf geen uploadfunctionaliteit bieden.
 
Hallo PHP4U

Precies daar gebruik ik het ook voor EN voor images in Emails te laden

ik heb die imgbb al zojuist geprobeerd, werkt perfect

Nogmaals bedankt,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan