iPad problemen met het zoeken opinternet

Status
Niet open voor verdere reacties.

kennis

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2001
Berichten
29
Hoi,

Ik heb problemen met het zoeken en werken op internetsites.
Voorbeeld 1 : als ik de site van de anwb activeer en ik wil dan verder met het menu autolease dan flits er een scherm voorbij en ik krijg uiteindelijk een mooie zwart/wit beschrijving van de anwb autolease mogelijkheden en verder kom ik niet .......
Voorbeeld 2 : wanneer ik een bestelling wil betalen dan moet ik het menu betalen activeren. Ook hier komt een mooie zwart/wit beschrijving van het betreffende betalingssysteem en verder geen andere mogelijkheden.
Kortom als ik op een site gebruik maak van een submenu dan komen er alleen maar -weleenswaar- prachtig beschrijvingen van betreffende onderwerp, ga Ik terug dan kom ik weer in het hoofdmenu van betreffende site.
Is dit een virus o.d. Of zijn mijn instellingen aangepast?
iPad 5e generatie, model MP2F2NF/2A, softwareversie 13.5.1
Wie kan mij hierbij helpen? Bij voorbaat hartelijke dank.
 
Je vertelt een hoop, maar niet met welke browser je dit hebt. Of wellicht met alle browsers? (lijkt me dan weer sterk ;)). En met meerdere websites?
 
Vanaf wanneer is het probleem?
Heeft het ooit goed gewerkt?
Heb je een back-up van voor het probleem?
Zo JA, zet dan de back-up terug.
 
Ik vind Safari (de standaard-browser) op een iPad de laatste tijd ook steeds meer problemen geven.
Ik heb daarom op de iPad ook Firefox gezet, een van de weinige alternatieven. Had al een Firefox-account zodat ik de bookmarks kan syncen met mijn desktop.

(virussen komen eigenlijk niet voor op een iPad...)
 
Daarbij vertellen jullie ook niet dat je regelmatig De geschiedenis moet wissen.
En ook cookies verwijderen
 
Laatst bewerkt:
Ik vind Safari (de standaard-browser) op een iPad de laatste tijd ook steeds meer problemen geven.
Safari is een van de beste en vaste webbrowser die je maar kan bedenken.
Het is gelijk wat voor Brouwser je gebruikt. Problemen krijg je altijd als niet regelmatig met de borstel veegt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan