Wachtwoord pdf kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

marjan1983

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2008
Berichten
76
Hallo,

Voor mijn werk heb toegang tot een oud pdf bestand nodig. Deze is helaas beveiligd met een wachtwoord.
Ook mijn collega weet dit wachtwoord niet meer...
Kan iemand mij vertellen hoe ik toch bij de inhoud van het bestand kan komen?

BVD
 
Helaas, dat heb ik geprobeerd maar werkt niet.
Had al gegoogled naar opties en programmaatjes maar kan niets vinden wat werkt.
 
Ik zou eerder assistentie vragen aan jouw ICT / IT collega’s op het werk.
Als het goed is kunnen ze jouw wachtwoord resetten.
 
Helaas, dat gaat niet lukken. Is er handmatig door die collega op dat bestand gezet.
Wij hebben geen ict afdeling. Is klein bedrijf.
 
Heb je ook Microsoft Office?
Geen idee of dat werkt met een beschermd bestand, maar open die PDF eens met Word.
 
Ik weet niet of het een groot probleem (privacy etc.) is om zo'n bestand hier eens te plaatsen, dat kijkt voor ons (mij) een stuk sneller/makkelijker.
 
Allen hier - hoe weten jullie met zekerheid dat jullie niet aan het meewerken zijn aan een illegale, ongeoorloofde kraak c.q. 'digitale inbraak' zoals dat heet... ?
 
@ Digicafee, vragen over illegaal kraken mogen hier niet gesteld worden, ik ga ervan uit dat TS zich aan de regels houdt.
 
Uw geloof in de mensheid siert u, maar ik zou er toch maar niet zomaar van uitgaan ... :eek:
 
Bedankt voor de reacties, kan het inderdaad niet plaatsen. Betreft privacygevoelige informatie.
En inderdaad als ik illegale dingen aan het doen was dan zette ik dat niet online in zo'n post.
 
Deze werkwijze misschien ?
1. Open the PDF
2. Go to File > Print. From your print options choose Microsoft XPS Document Writer. Although you might expect it to print, it does not print anything, it will create an XPS Document.
3. Open the resulting XPS file
4. Press Print, go to Microsoft PDF Creator. It will now save it as a PDF again. Again, it will not print.
 
Alhoewel het achterhalen van een wachtwoord en fait geen illegale handeling hoeft te zijn, is het in deze discussie onduidelijk of hier medewerking wordt gegeven aan het achterhalen van bedrijfsgevoelige informatie.
Helpmij werkt hieraan niet mee en daarom gaat op deze discussie een slotje.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan