hp laserjet 1012

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvbaal

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Berichten
568
Is het mogelijk om een besturingssysteem voor een Hp laserjet 1012 te installeren op een laptop met windows 10. De laptop is niet aangesloten op een netwerk. Ik heb verschillende mogelijkheden bekeken maar het is me tot nog toe niet gelukt. Weet iemand raad?
 
De HP Laserjet 3055 PCL5-driver lijkt te werken.

Sluit de printer aan op de computer en zet de printer aan. Ga naar Apparaten en printers bekijken. Druk op de knop Een printer toevoegen. Vervolgens wordt de gezochte printer niet vermeld.
Selecteer op het scherm Een printer zoeken op basis van andere opties de optie Een lokale printer of netwerkprinter toevoegen met handmatige instellingen.
Selecteer bij Kies een printerpoort de optie Gebruik een bestaande poort en selecteer indien nodig de poort DOT4_001. Ook kan de virtuele USB001 werken.
Selecteer HP als fabrikant in het scherm. Installeer vervolgens het printerstuurprogramma en selecteer vervolgens Windows Update, zodat Windows ALLE stuurprogramma's krijgt. Wacht tot de selecties weer terugkomen - het kan een paar minuten duren. Wanneer de stuurprogrammalijst opnieuw verschijnt, selecteer dan HP als fabrikant en kies dan HP Laserjet 3055 PCL5 (Microsoft of HP, maakt niet uit?), En het zou moeten werken.
 
Het mooie van die HP drivers is dat voor standaard printen alles drivers vanaf een Laserjet III wel werken.
 
heel hartelijk dank voor jullie advies. Ik ga aan de slag en het zal vast en zeker goed resultaat opleveren.
groetjes
Juul
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan