Spam mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

exmann

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2007
Berichten
18
Hallo

Tot mijn grote ongenoegen blijf ik spam-mail of ongewenste mail ontvangen in mijn IN-Box, heb al talloze malen de mail aangemerkt als "Ongewenste Mail - Afzender Blokkeren" maar blijf toch de mail ontvangen, vaak in de IN-Box maar ook soms in Ongewenste mail-box. Hoe kan ik dit soort mail definitief weren? Contact opnemen met de afzender heeft ook niet tot het gewenste resultaat geleid.
 
Komen die mails altijd van één welbepaalde afzender ?
en heb je die in je spamfilter staan ?

Soms is dat inderdaad niet voldoende effektief en dan zou ik aanraden om supplementair nog een regel (rule) aan te maken die alle mails met die afzender (of domein) na ontvangst in de Inbox meteen verplaatst naar je ongewenste mail.
 
Hallo Digimail,
Bedankt voor de tip om supplementair per domein/afzender nog een rule toe te voegen. Ben even bezig geweest om de lijsten "Veilige afzender", "Veilige geadresseerden" en "Geblokkeerde afzenders" te reorganiseren. Blijkbaar overruled de "veilige afzender" lijst de "geblokkeerde afzenders" en dan krijg je rare resultaten misschien dat daarom spam mail toch wist door te dringen tot mijn In-Box. Als het goed is dan staat alles nu goed ook duplicaten waarbij een afzender als veilig en als geblokkeerd geregistreerd stond geeft waarschijnlijk onverwachte - niet gewenste effecten.
met vr.gr. EE
 
Helaas ook na volledige controle van ongewenste email en het toevoegen van complete domains blijven ongewenste mails in mijn postvak-in terecht komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan