outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Berichten
451
Als ik in outlook een hyperlink wil openen dan krijg ik de melding dat door het beleid van uw organisatie kunnen we deze bewerking niet voor u voltooien. Neem contact op met de helpdesk. Ik heb windows 10. Ik kan ook niet rechtstreeks rekeningen overmaken, (in dit geval Bol.com )want dan krijg ik ook deze melding. Het gaat wel als ik de rekening kopieer en dan in de browser zet
Wie kan mij hiermee helpen???
 
Werkt je ook in een organisatie, of is het op je eigen PC?
En welke Outlook?
 
Laatst bewerkt:
Het betreft hier eigen pc .Ik heb laatst office 2016 opnieuw er op gezet. De installateur die mij hielp,die zei dat ik 32 bits moest aanklikken. Maar ik zag daarnet dat ik 64 bits heb. Kan dat misschien het euvel zijn.?? Met die verstande ..ik heb niet zo veel verstand van computers,maar ik zoek graag hier dingen van op. Ook de link die ik nou toegestuurd kreeg ,kon ik niet openen.Alleen via de browser. Ik hoop dat dit verhaal een beetje duidelijk is..
 
Als je Windows-versie 32-bit is, en je installeert de 64-bit versie van een programma, dan zal de installatie al niet eens doorgaan.

Ga naar deze de genoemde link en probeer eerst de Easy Fix, achter de knop Downloaden.
 
Bedankt voor de info, maar ik moet helaas morgen verder gaan in alle rust Morgen maar weer verder kijken, hier kan ik in ieder geval iets mee.
 
Goedemorgen Ik heb zojuist het advies gekregen van de installateur om office 2016 er af te gooien en opnieuw er op te zetten. Dus ga ik dat eerst maar eens proberen
 
Zo,daar zijn we weer. Ik heb office 2016 er af gegooid en opnieuw geinstalleerd naar 64 bits,maar dat doet hij niet. Dus weer geinstalleerd naar 32 bits,maar het probleem is niet opgelost. Mijn vraag is ook ,als ik office 2016 verwijder ,blijft er een bestandje staan met Microsoft one drive 138 mb. Moet dit dan ook verwijdert worden ,of heeft dat er niks mee te maken..??
Ik heb trouwens geen Internet Explorer maar Microsoft Edge. Ik ben een beetje aan het zoeken en nu is mijn vraag ook..Als ik Microsoft Edge er af gooi en ik installeer Internet explorer 10...Kan dat kwaad..?? of is dit een domme vraag..??
 
Laatst bewerkt:
Edge kun je er niet afgooien, het is een integraal onderdeel van Win 10, standaard ook ingesteld om pdf-bestanden mee te openen.
Onedrive kun je te samen met het Office pakket verwijderen, als je geen Onedrive gebruikt heeft het geen zin dat het er op staat.
 
Ok ,dank je wel. Dan ga ik dat morgen weer eens proberen. Misschien dat het daar aan ligt..Ik probeer om internet explorer te downloaden, maar dat lukt niet erg . Misschien dat het daar ook aan kan liggen, want ik vind Microsoft Edge helemaal niks
 
Op een Windows 10 mét Edge, nieuwe stijl zal niet lukken en dat is maar goed ook ... En dan nog zeker IE versie 10, die hopeloos achterhaald, buiten support en dus onveilig.
Het is als een nieuwe auto kopen, die in je garage zetten en par force met de oude willen blijven rijden...

Er is overigens niets mis met Edge Chromium, maar wel even wennen... of anders kies je voor Chrome ...

Nu ... ging je vraag niet over Outlook ? Die beide hebben helemaal niets met mekaar te maken.
 
Weet je wat het is...Wat computers betreft ben ik a-technisch. Ik moet het hebben van hints en tips . En ik probeer ook maar wat. Ik weet ook niet wat het een met het ander te maken heeft Het gaat mij er om dat het probleem opgelost wordt. En daar probeer ik hulp bij te zoeken. Ik had gedacht dat er misschien iemand op deze site was,die zei,..Dit is de oorzaak en zo moet je handelen
 
Combineer
windowstoetsr.png
→ typ: optionalfeatures
Bij menu 'windows-onderdelen in- of uitschakelen' vinkje zetten bij 'Internet Explorer 11' en voilà, je kunt weer hyperlinks openen.
 
Heel heel heel erg bedankt voor je hulp. Dit werkt fantastisch en is weer als vanouds
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan