pc heeft geen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

inocentejansen

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2020
Berichten
8
wie weet dit
de nieuwe pc valt niet uit maar heeft elke avond dezelfde problemen.
hij heeft geen internet en wil alles afsluiten.
windows10
 
Tijd voor de glazen bol....
Windows 10 , welke versie 1903, 1909, 2004..?
Bekabeld of via WiFi..?
 
Kan je een beter onderwerp invullen?
 
Er is een probleem met het virtueel geheugen gevonden tijdens de controle. De volgende programma's verbruikten het meeste virtueel geheugen: chrome.exe (2032) verbruikte 555847680 bytes, chrome.exe (9044) verbruikte 313307136 bytes, en chrome.exe (11644) verbruikte 288374784 bytes.

denk dat dit het moet zijn

De server {AB8902B4-09CA-4BB6-B78D-A8F59079A8D5} heeft zich niet binnen de vereiste termijn bij DCOM geregistreerd. of dit
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je Speccy al gedraaid?
En wat gebeurt er nou precies? Want wat moet ik me voorstellen met 'dat hij alles af wilt sluiten'?
 
Laatst bewerkt:
goede tip.
ik ben geen windows 10 liefhebber.
heb het dus zo veel mogelijk uitgesteld,..
Speccy zal ik ff downloaden.
 
Laatst bewerkt:
Wat heb je uitgesteld? Wees eens duidelijker.
Liever vijf volledige zinnen dan een interpunctieloze tekst van een paar regels.
 
Het is dan waarschijnlijk bedtijd.;)
 
Laatst bewerkt:
Bedoel je een update uitgesteld?
 
Ha nee.
ik heb een nieuwe pc gekocht daar zat windows 10 op.
Op de oude had ik nog windows 8......
Dus ik ben nieuw met windows 10.
 
Hoe zie je dat Windows probeert af te sluiten?
Zie je een melding ergens verschijnen? Of reboot de pc spontaan opnieuw? Ik vind je verhaal nu nog erg vaag klinken. Wees eens wat nauwkeuriger en uitgebreider.
 
Prima! Ik ben benieuwd!
 
typ ook eens cmd in en ipconfig en kijk of je een ip krijgt (zo'n online accound is handig maar zonder internet ...) het mag voor geen 169 zijn ...
denk ook aan parent instellingen zodat je niet meer op internet zou kunnen . Ik heb ook al eens een blockade geplaats na 24:00 zodat de computers in de nacht niet bereikbaar zijn .
 
je gaat het niet geloven. Heb windows een memtest laten doen en ik heb het probleem nog niet weer gehad....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan