Verkennerproblemen Win 10 Home

Status
Niet open voor verdere reacties.

brockie

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2011
Berichten
62
Beste;

Heb een nieuwe computer gekocht Dell inspiron 27 7000 met windows 10 home
C schijf met windows op en een schijf voor D: data.
al mijn mappen worden de C: schijf gezet, wat moet ik doen om alles op de D: schijf te zetten
Heb alles geknipt van de C: schijf en geplakt naar de D: schijf maar als ik dat kopieert naar bureau blad staat alles
terug op de C: schijf.
in schijfbeheer staat is met bitlocker versleuteld
en op "mijn computer" zijn de slotjes open.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@krullenbol
bij eigenschappen zie ik alleen
algemeen, snelkoppeling, beveiliging, details en vorige versie staan
Delen en locatie niet
 
gebruikersmappen windows.jpg

Dan kies je de verkeerde map, om "locatie" te zien moet je de gebruikersmappen selecteren, bv in Explorer bij "deze pc".
Daar zie je "documenten", "muziek", "video's", "muziek" en zo.
Gewenste map selecteren en dan met rechtermuisknop nog eens kijken.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb op "deze pc" openen geklikt dan op documenten wat zie ik geen locatie tabblad.
 

Dit zie ik? Wat zie jij dan?
 
Mooi zo, dan zal het verder wel lukken, en zal de rest zich vanzelf wel wijzen :)
 
"lukt nog altijd niet" is wel érg weinig info, kun je nou écht niet iets meer uitleg geven waar het fout gaat?
In het venster staat zelfs het uitgelegd.

locatie verplaatsen.jpg

Kijk ook eens bij instellingen -> systeem -> opslag -> meer opslaginstellingen -> wijzigen waar nieuwe inhoud wordt opgeslagen

wijizgen waar nieuwe inhoud wordt opgeslagen.jpg
 
Laatst bewerkt:
wat eerst nuttig is om te weten ...
Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Systeem dan kies je links "geavanceerde systeeminstellingen" tab "geavanceerd" 2 toets instellingen neem er eens een screenshot van om even te zien of je local bent...
En denk ook aan dat one ([spotwoord] accound) denk aan je online accound dat je echt niet wil dat deze merged met ander accounds .
LET ALTIJD OP het online accound kan gegevens mergen verwijder bijplaatsen dus ook virusen te zot om te beschrijven, maar soms werkt het niet en dan loop er veel in de soep (zie servers en virtuele machines en schaduw servers [vuil woord]ramp).
Dus ook wil ik weten of je een online of offline accound gebruikt gehad hebt of aangepast hebt in de tijd dat het niet werkt.
 
Sorry vond deze forum niet terug.
heb een oplossing gevonden alles op de C: schijf gezet dan alles knippen en plakken dan op de
D:gezet en alles wat ik het bureaublad wou snelkoppeling van gemaakt.
t'is misschien niet de ideale oplossing maar het werkt.
grtjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan