• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Saldo afromen na bepaalde datum

Status
Niet open voor verdere reacties.

rmk75

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2013
Berichten
374
Goedemiddag allen,

Wie zou mij willen helpen met het volgende?

Van de werkgever krijgen wij per boekjaar een x bedrag om bedrijfskleding/benodigdheden aan te schaffen.
Dit boekjaar is afhankelijk van het moment van in dienst treden (mijn boekjaar loopt bijv. van 01-07-2020 tot 01-07-2021).
Nu mag een werknemer max. € 75,00 meenemen naar een volgend boekjaar om hiervan het volgende jaar bijv. een duurdere jas o.i.d. aan te schaffen.
Indien een medewerker geen spullen aanschaft gaat € 75,00 automatisch mee naar het volgende jaar. Heeft een werknemer wel spullen aangeschaft en bijv. nog 25 euro over dan gaat dit bedrag mee naar het volgende jaar.
Wanneer ik spullen aanschaf dan voer ik in mijn overzicht o.a. de aankoopdatum in. Nu zoek ik een formule welke kijkt op welke datum spullen zijn gekocht, naar het betreffende boekjaar, eventueel restant bedrag van vorig jaar en indien het bedrag van vorig jaar meer dan € 75,00 is dit terugbrengt naar € 75,00.
Hopelijk heb ik eea een beetje duidelijk uitgelegd..

Bekijk bijlage Overzicht bedrijfskleding.xlsx

Alvast bedankt!!

Grt rmk75
 
Zo te zien doet deze inderdaad wat ik voor ogen had!

Bedankt Sylvester
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan