Met tablet of mobieltje mail versturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Berichten
1.399
Als ik een mail verstuur met mijn Samsung-tablet of met mijn Samsung-mobieltje krijg ik automatisch een kopie op mijn PC.
Hoe kan ik deze optie uitschakelen?
Dank
 
Ik vermoed dat je IMAP gebruikt? Gebruik anders een POP-mailserver. Maar waarom vind je het niet practisch?
 
Ik gebruik mijn tablet en mobieltje vaak voor het sturen van mails en als ik de PC open staan daar de hele reeks verstuurde mails in
(dank voor uw antwoord)
 
ja, klopt ... en ? wat is het probleem : dat is een feature - geen gebrek zou ik zo denken !
 
de vraag is hoe je dat kunt uitschakelen.

Zover ik weet kan dat niet.
 
Ik weet dat dit de vraag is, maar dan rijst de vraag "waarom zou je dat wel willen uitschakelen ?"
 
Heeft met besturingssysteem en je accountinstellingen te maken, niet met je toestel ... daar zou ik dus niet teveel van verwachten.

Als je een android hebt (en dat zal wel met Samsung) én je gebruikt een mailaccount van Google - GMail is dat standaard zo en voor zover ik weet niet te wijzigen.
Tenzij je op beide toestellen je mailclient als POP3 definieert, maar dan krijg je veel ernstiger problemen dat je mails die binnenkomen op de ene, niet meer ziet op de andere ... En het is juist in de 21ste eeuw van het gebruik van meerdere toestellen dat we daarom massaal overstappen op IMAP, en dus syncronisatie.

Maar jij bent baas in eigen mail, uiteraard.
 
Laatst bewerkt:
Het enige wat ik kan bedenken en werkt is de synchronisatie uitschakelen, maar of je dat wilt?
Ik heb een gmail account, als ik ze op de pc weggooi b.v. verdwijnen ze ook op de mobiel en andersom ook.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan