VPN, Xs4all en Fritzbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

heinflhs

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2014
Berichten
675
Hallo, Ik heb het internet door gespit om te zien of de combinatie van VPN, Fritzbox en Xs4all werkt. Xs attendeert op hun website dat VPN de mogelijkheid biedt om websites (de piratenbay) in het buitenland te kunnen bezoeken. Iets dat hier niet meer kan i.v.m. de blokkade. Echter ik vind ook heel wat indicatoren dat de combinatie NIET werkt.

Is er iemand die wellicht ervaring heeft met de bovenstaande combinatie en hoe functioneert het in de praktijk?

Alvast dank.................
 
Piratebay heeft zoveel mirror-sites dat je het daarvoor zeker niet moet doen ! Geen probleem om die steeds te bereiken hoor...
Los daarvan is een VPN geen overbodige luxe (zeker niet als je je op dat glad ijs begeeft), maar dan voor je eigen downloadactiviteiten.
 
XS4ALL, Fritzbox en VPN van PIA...
Werkt gewoon goed en inderdaad, als je je VPN instelt op Duitsland of iets anders en je zoekt via Google kom je genoeg resultaten tegen om The Pirate Bay te vinden en ermee te verbinden..
Dat werkt ook met bepaalde streaming platforms ( denk aan Disney, Netflix etc ) maar niet altijd !
Er zijn ook sites die VPN-servers geblacklist hebben en dan kom je er dus niet op / in..
De spreekwoordelijke vlieger gaat dus lang niet altijd op...
 
Dank voor de snelle reacties, ik ga e.e.a. serieus bestuderen.



grtzzzzzzz.......................
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan