Tabellen maken op basis van een andere tabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

BromsnorII

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2006
Berichten
94
Ik wil met een query een tabellen maken.
In een andere tabel staan records met ordernummers en verschillende items, datums, ect. De ordernummers komen vaker voor. De query die ik voor ogen heb moet tabellen maken voor elk order nummer.
Hoe moet ik tewerk gaan.
 
Maak er eerst eens een leesbare vraag van. Voor iedere ordernummer een aparte rebel (wat het ook mag zijn) maken lijkt mij wel het meest onzinnige wat je met een database kan doen.
 
Een tabel voor elk ordernummer is totaal onzinnig in een database. Misschien kan je beter met excel werken en daar een nieuw tabblad maken voor elk ordernummer?
 
Dat is zelfs onzinnig in Excel;)
 
Laatst bewerkt:
Wellicht heeft TS een sublieme reden om dat te doen. Eentje die ons Access experts nog wat kan leren :).
 
Overigens staat de anarchist in mij wel te juichen; het lijkt mij prachtig om m.b.v. een query nieuwe rebellen te maken. Dit land schreeuwt om mensen die het land een beetje kunnen opschudden :D.
 
Als eerste maar even de titel aangepast want de lolbroeken hier hebben het naar hun zin zo te lezen. Kan ook niet anders op zo een druilige zondag. Nu weer terug naar het onderwerp s.v.p.
 
Wij wachten met smart op reactie van TS :). Ik ben namelijk heel benieuwd waarom hij dat zou willen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan