Outlook 2007 vervangen door Outlook 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.

tikus

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2003
Berichten
222
Beste mensen,

Omdat ik problemen heb met Outlook 2007, met name kan ik geen mails verwijderen, wil ik overstappen naar Outlook 2016.
De pst bestanden heb ik met "exporteren" naar een map in Documenten gedaan om ze later met "importeren" in Outlook 2016 te doen.
Kan ik in Outlook 2016 dezelfde accountgegevens invoeren als in 2007 (e-mail naam en wachtwoord) en moet ik eerst de Outlook 2007 verwijderen voordat ik de Outlook 2016 installeer?
En moet ik voor POP3 kiezen of voor IMAP?
Mijn computerkennis is bescheiden.

Vr. gr.,

Tikus
 
Ga je gelijk de hele suite vervangen dan? Want dat zou ik dan wel doen, want alle office onderdelen grijpen in elkaar. Ik zou niet Office 2007 blijven gebruiken en alleen Outlook 2016. Volgens mij kan dat ook niet. En sowieso is het zo dat je je account gewoon kunt blijven gebruiken, want dat staat los van Outlook als programma. En IMAP lijkt mij altijd te prefereren boven POP3, zeker als je meerdere devices gebruikt zoals een telefoon, pc/laptop en/of een tablet.
 
Beste OctaFish,

Dank voor je reactie
Wil de hele Office 2007 vervangen door Office 2016

Vr.gr.,

Tikus
 
Lijkt mij een prima zaak :). Ik zou in ieder geval een kopie maken van het PST bestand, want daar staan al je mails en contacten in. Normaal gesproken zal de installatieprocedure je huidige Outlook netjes omzetten naar de nieuwe versie, maar het is altijd handig om de backup van de pst te hebben. Die kan je dan, als je Outlook toch leeg blijkt te zijn, weer importeren.
 
Beste OktaFish,

Bedankt voor je reactie.
Ben nu even erg druk; bij gelegenheid zal ik me oriënteren waar ik één en ander kan verkrijgen.

Vr. gr.,

Tikus
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan