Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Berichten
451
Ik heb laatst problemen gehad met de pc. Inmiddels al hersteld. Maar als ik op outlook 2016 een papier wil uitdraaien,wordt ik door verwezen naar Word en dan krijg ik ineens 3 a4 vellen papier uitgedraaid,terwijl ik alles op 1 vel wil hebben. Heb ik iets verkeerd gedaan en kan iemand mij hiermee helpen.??
 
Je vraag is erg vaag; wat bedoel je met 'en papier wil uitdraaien' bijvoorbeeld? Open je een mail? Stuur je de mail naar de printer? Een bijlage? Staan je pagina-instellingen wel goed?
 
Ik open een mail. klik 2 keer om een bijlage te openen. Als ik deze open wordt ik direct doorgelinkt naar Word. De tekst die ik te zien krijg, is dan verdeeld over 4 pagina,s. En hij print ze natuurlijk ook allemaal uit,hetgeen ik niet wil. Ik wil dit gewoon weer op 1 0f 2 pagina,s. Maar welke instellingen moet ik dan hebben . Want ik ben een leek op dit gebied.
 
Heb je iets meer in formatie. Welke soort/merk printer heb je dan. Probeer op de help van de website van die printer te vinden hoe je dat kunt instellen. Zo ga ik ook meestal te werk.
 
Sorry,daar heb ik nog niet naar gekeken. Ik dacht dat het puur aan Word lag. Ik heb in ieder geval een HP Deskjet 2540. Ga ik daar straks even rondneuzen...Bedankt in ieder geval
 
Ik heb de instellingen van de printer nagekeken en nu blijkt dat het met het verwijderen en opnieuw installeren van office 2016 dat hij de hele printer er af heeft gegooid. Deze was dus niet meer geinstalleerd. Dat heb ik nu dus meteen gedaan en hoop dus dat het probleem waarschijnlijk opgelost is. Heel erg bedankt voor u w informatie. Ik heb er echt wat aan gehad.
 
Ik heb de instellingen van de printer nagekeken en nu blijkt dat het met het verwijderen en opnieuw installeren van office 2016 dat hij de hele printer er af heeft gegooid.
Dat lijkt mij heel sterk, want Office doet in beginsel niks met je printer; hooguit dat de standaardprinter bij een nieuwe installatie verkeerd is ingesteld. Maar het zou niet mogen dat bij het verwijderen van een softwarepakket ook je printer wordt verwijderd. Die printer gebruik je immers ook bij je andere applicaties. Zou wat zijn als dat wél zo werkte; heb ik mijn printer helemaal ingesteld in Photoshop, verwijder ik Office en ben ik in Photoshop mijn printer óók kwijt :).
 
Ja,hoe dat weet ik ook niet.. Maar alles was er in ieder geval er af. Ik had ook spotnet er op staan . Is er ook af. Teminste ik weet niet of dat ook gebruikelijk is. Ik ben een leek op dat gebied. Ik los die dingen op door het aan iedereen te vragen en ook bij de installateur. En dan kom ik ook een heel eind...Bedankt voor je berichtje
 
Ben blij voor je dat het werkt, en ik hoop dat je andere programma's dus óók nog werken. Ik zou ze in ieder geval even nalopen als ik jou was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan