Word, nummering hoofdstukken en paragrafen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gert Bouwmeeste

Verenigingslid
Lid geworden
28 nov 2007
Berichten
822
Goedemorgen,

Ik ben bezig met een handleiding voor de ledenadministratie. Daar wil ik hoofdstukken, paragrafen, sub-paragrafen in aanbrengen ten behoeve van de automatisch inhoudsopgave.
In de stijl van:

1. Hoofdstuk 1
1.1 Paragraaf 1 van hoofdstuk 1
1.2 Paragraaf 2 van hoofdstuk 1
1.2.1 Sub-paragraaf 1 van Paragraaf 2 van Hoofdstuk 1

2. Hoofdstuk 2
2.1 Paragraaf 1 van hoofdstuk 2
2.2 Paragraaf 2 van hoofdstuk 2

Alles links uitgelijnd, tegen de marge aan.

Wat ik ook doe of probeer, ik krijg het niet voor elkaar om dit toe te kennen aan de stijlen Kop 1, Kop 2 en Kop 3, laat staan om de nummering goed te krijgen.
Ik loop hier nu al een dag of drie mee te kl*ten, heb zo'n beetje alle video's gezien en handleidingen/instructies gelezen. Geen oplossing.

Bijgaand het betreffende document.

Kan iemand mij hier mee helpen? Alvast veel dank!
 

Bijlagen

  • Handleiding Sportlink versie HelpMij.docx
    697 KB · Weergaven: 45
Ga op titel staan van niveau 1
Selecteer dan in de box met de styles niveau 1
en dan het onderdeel in die box 'Apply Styles'
dan krijg je ook te zien 'Modify'
Pas de style aan zoals je hem wil hebben - meeste zaken zitten onder knopje Format onderaan links.
Pas de style na aanpassing toe op je niveau 1 titel

Alle titels die je op niveau 1 hebt staan worden dan in je ganse document aangepast.

Doe dat ook voor alle onderliggende niveaus.
 
Bedoel je dit?
 

Bijlagen

  • Handleiding Sportlink versie HelpMij.docx
    696,3 KB · Weergaven: 86
Octafisch, dat lijkt er zeker op! Ik ga het helemaal uitproberen maar het ziet er erg goed uit. Ik zal nog eens gaan uitzoeken wat je hebt veranderd.

Dank je wel!
 
Kwestie van zorgen dat a) de stijlen goed zijn ingericht, en b) de juiste alinea's de juiste stijl krijgen. Een beetje zoals digicafee al zei, maar dan in het Nederlands. (zolang dat nog bestaat ;)).
 
Ja inderdaad, ik gebruik enkel originele taal van software.
Dat is overigens in ons land (België) sterker de gewoonte dan in Nederland - cultureel verschil. Hier gebruiken we massaal Engelstalige pakketten en iedereen begrijpt dat even zo goed ...
Maar heb ondervonden dat het in NL gevoeliger ligt, ja ...
 
Nederlanders staan 'bekend' om hun 'liefdevolle omarming' van alles wat uit Amerika komt, zoals de taal. Dat is namelijk per definitie beter als wat we zelf hebben :). Ik dacht dat Belgen trouwens trotser waren op hun talen dan wij? Valt me een beetje tegen van je :D.
 
32 jaar bij Philips gewerkt, nooit "vertaalde" software gebruikt .. altijd origineel = Engels.
Office / Oracle / SAP / Citrix ... etc...
 
93 jaar voor een bakker gewerkt, en altijd mijn klanten in het Nederlands afgerekend :D. Kortom: het is maar net voor wat voor bedrijf je werkt. Bij de overheid spreekt men hier (gelukkig) behoorlijk consequent Nederlands.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan