android als besturingssysteem

Status
Niet open voor verdere reacties.

muman

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2008
Berichten
323
Mijn poging om androiod op laptop te proberen is gestrand in een hoop gedoe maar geen werkende android laptop.
Eerdere pogingen strandde al bij de bootable usb waar de laptop nul op reageerde.
Android-x86 leekhet wel te doen. Althans alle schermen om keuzes te maken kwamen voorbij tot die bleef hangen op een zwart scherm.

En nu blijkt mijn bios ineens geen usb boot optie meer te hebben!!

Wat is er gebeurd? en hoe krijg ik het weer terug?
 
Android is ook voornamelijk gemaakt voor tablets en smartphones.
 
Ik heb het vroeger ook eens geprobeerd, maar ik ben niet heel ver gekomen.
Als je het zou willen, dan zal je zelf nog een hoop drivers erbij moeten schrijven omdat het anders zware belasting is voor een lightweight device zoals een telefoon of tablet.

Een hoop werk dus om het werkend te krijgen.
 
PrimeOS

Ik heb ooit PrimeOS op een laptop gezet en dat verliep vlekkeloos en bijna volautomatisch.

Kijk eens of die download er nog is...

Helaas heb ik de laptop niet meer...maar alles werkte perfect. PrimeOS op een bootable USB stick...
 
Ik heb ooit PrimeOS op een laptop gezet en dat verliep vlekkeloos en bijna volautomatisch.

Kijk eens of die download er nog is...

Helaas heb ik de laptop niet meer...maar alles werkte perfect. PrimeOS op een bootable USB stick...

alleen 64 bit :confused:
 
ik heb nu diverse android geprobeerd maar die eindigen allemaal met een zwart scherm en 3 regels tekst waarvan de laatste; grub rescue>

Ik heb ook al diverse linux geprobeerd en dat lukt wel maar ik kan er niet mee overweg. Ik moet steeds in de commandstructuur via sudo als ik iets voor elkaar wil krijgen wat ik niet snap en ook niet wil snappen. Elke keer weer google raadplegen. Als ik een externe HD aansluit zie ik die niet direct en als ik een programma download zie ik geen icoontje op het scherm. Dat is waarschijnlijk hoe windows mij heeft opgevoed. En ik ben te ver gehersenspoeld door windows (of te oud) om iets anders te willen.

Dus ik sluit het hier af.
En ik verder bij windows.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan