Windows 7 Niet Meer Legitiem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

matthijs27

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2009
Berichten
112
Hi,

Ik zie vanaf enkele weken de volgende foutmelding verschijnen in Windows 7, nadat de PC is opgestart:

Windows 7 Niet Meer Legitiem.jpg

Hoe kan het dat ik deze foutmelding ontvang?
En belangrijker is, hoe kan ik deze foutmelding oplossen?

Wanneer ik op de knop "Nu online oplossen" wordt ik doorgestuurd naar een pagina op de website van Microsoft niet niet meer online is!
 
Zit er geen sticker met Windows licentie-code op de pc dan..?
Probeer anders deze key-finder ( gratis ) en probeer de code uit te lezen en vervolgens opnieuw in te voeren..?
 
Ja er zit een stikker op de desbetreffende pc, maar volgens mij is de Key in KeyFinder anders dan op de stikker!
Wordt dus even uitproberen welke van de twee Key's de juiste is.

Vraag blijft nog waar ik deze codes kan invoeren om Windows opnieuw te laten legitimeren?
 
Bij Configuratiescherm (klassieke weergave) > Systeem en onderaan kan de productcode worden gewijzigd.
Bij nieuwe updates zit wel eens een lijst van veel gebruikte activatiecodes die illegaal zijn. Typische oplossing is om bepaalde updates en nieuwe versies van Update zelf, niet binnen te halen. Windows kan ook af en toe waarschuwen dat er een activatie gebruikt werd die niet authentiek is. Komt dat bekend voor?

Hier zijn nog twee opdrachten die je kunt geven om de proefperiode opnieuw te starten:

slmgr.vbs -rearm.
slmgr /dlv geeft informatie over de activatie.

Ik hoop maar dat de code die je nog hebt bruikbaar is want waarom is deze niet benut? Misschien voor een bedrijf geweest? Of misschien is de code die het laatst werd ingevoerd wel voor een bedrijfsnetwerk. Anders kan je via Marktplaats voor minder dan Euro 10 eentje krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Proefperiode nu nog starten voor een Win 7 ? zou dat nog kunnen ?
 
Er zijn uitgaven die volledig onbruikbaar worden en volgens mij werkt het niet alleen vlak na de installatie maar tegen al dit soort meldingen en opgelegde beperkingen, hier is er ook weer verschil in hoe lang het wordt uitgesteld. Ik heb niet alle Windows versies ook illegaal gehad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan