krijg de w10 mei 2020 versie nog steeds niet aangeboden ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ben43

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2007
Berichten
141
kan hem natuurlijk zelf downloaden en installeren maar heb ondertussen wat meer over gelezen en er schijnen veel problemen te zijn met die nieuwe w10 versie, klopt dit ? want dan wacht ik wel tot microsoft de boel voor elkaar heeft.

bvd, ben.
 
Ik ben er op meerdere computers, PC's en laptops, nog geen enkel probleem mee tegen gekomen.
Maar dat garandeert niks.
 
Het lijkt compleet willekeurig. Bij een klant van mij staan 4 identieke systemen van Dell, zelfde configuratie, alles.
1 kreeg 2004 spontaan aangeboden, de tweede kreeg hem toen ik handmatig updates ging zoeken en de andere twee staan zelfs op 1903 en geven aan dat er geen updates zijn.
 
Volgens mij zijn de early adaptors gewoon proefkonijnen van MS :evil:
Krijgen ze weinig klachten is de update goed, krijgen ze veel klachten maken ze gauw een patch en omdat er pc's moeten overblijven om de patch te kunnen downloaden doen ze niet iedereen tegelijk, stel je voor dat 85% van alle computers er uit ligt door een foutieve update...:confused::eek::mad:

:d:d:d
 
Dat dus, plus dat ze de update verspreid aanbieden i.v.m. de server-belasting...
 
Waar zit dat "Windows 10 update rings – the best user experience" programma dan? Die link is dood en dan devices...
 
iedereen bedankt voor de input !
ik ga het toch nog maar een poosje afwachten, tis niet voor niks dat je de update niet aangeboden krijgt, microsoft zal wel druk doende zijn om de boel weer vlot te trekken ga ik vanuit.
en de voordelen van de nieuwe versie zijn in mijn geval ook niet bepaald denderend, dus heb er geen haast mee.

fijne zondag allemaal.
 
Ben ik met je eens. Telkens als er een grote update is, heb ik weer vier uur werk om de instellingen aan te passen. Een aantal fonts ontbreken weer. Veel snelkoppelingen op bureaublad zijn dood. Het ingestelde font op mijn pc is weer gewijzigd, moet de machtigingen van mappen en schijven weer veranderen etc. Ik zou wel beveiligingsupdates willen maar geen "grote" updates meer. Weet niet of dat mogelijk is. Windows 10 Pro 2004.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan