Resurrection of Red Faction Guerilla :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chopra

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
Berichten
1.896
Hi Game mensen!

Wil na jaren weer 'ns in deze Covid periode 'n spel op m'n desktop gaan spelen.
Heb 'n originele versie van Red Faction Guerilla van de plank gehaald.

Heel benieuwd hoe dit er uit gaat zien op m'n huidige (3 jaar oude) systeem. Maar dit terzijde.

Vraag: aangezien ik vrij 'lui' ben en lekker wil knallen :p:d , ben ik op zoek naar zo'n patch of wat dan ook, waarmee ik ongelimiteerde ammo, levens, fly packs en weetikveel wat heb.

Voor 'n oudere gamer: wat ken u mij aanraduh? :)
 
Ok, dankjewel!

Weet nog niet helemaal hoe ik e.e.a. moet 'implementeren' - werkt anders dan voorheen.

Moet ik e.e.a. ergens intypen?
 
Laatst bewerkt:
Dank voor de reactie.

Word nu geconfronteerd met 'n issue als volgt: Red Faction Guerilla laat zich niet installeren - allerlei foutmeldingen :(

Originele Disk en serial. Wat kan ik nog doen?
 
Hallo

"Wat kan ik nog doen? "

Persoonlijk had ik toch minimum vermeld welke foutmeldingen ... " allerlei foutmeldingen " lijkt mij net iets te summier ...

Peter
 
hi Peter, je hebt uiteraard helemaal gelijk. Kom ik zsm op terug.
Overigens ook niet optimaal dat ik in dit onderwerp een andere vraag ga stellen...
 
Meldingsvenster met 'Kan de ordinaal niet vinden'. Nu weet ik wat een kardinaal is, maar een ordinaal...

i.i.g. advies in ander venster om opnieuw te installeren, dus dat ga ik nu doen.

EDIT: hier blijft ie hangen (heb ext. lezer/brander en op snelle USB poort gezet)

RFG.jpg

Heb 240 Gb op C:\

EDIT: wilde de setup afsluiten, kreeg toen de opmerking dat dan e.e.a. niet geïnstalleerd zou worden etc., geklikt op 'nee' (dus voortgang install) en nu wel afgerond.
Installatie is gelukt. Vraag of het programma gestart kan worden bevestigd. Krijg vervolgens tóch weer onderstaande melding:

RFGI.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nog even weer gegoogled vandaag.

Ben er uit: spel is oorspronkelijk gemaakt voor Vista/Win7. Blijkt niet te werken op W10, ook niet via comptabiliteitsmodus.
Dus 'n dualboot is dan de enige optie..
 
"Kan de ordinaal niet vinden" is wel degelijk een windows foutmelding, alleen volgens mij hoort daar een nummer en/of dll bestand bij in de melding
 
Ok, nog 'ns checken. Er verscheen ooknog een andere (blijkbaar bekende) melding, nl. dat de installatie niet gelukt was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan