Cpu fan draait niet geen beeldsignaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo

Topic staat "ineens" op opgelost ....

Hopelijk vermeld de t.s. dan later alsnog ook wat de oplossing is/was ???

Voor mij hoeft dit niet , maar mits dit forum toch regelmatig gebruikt wordt door mensen met iets minder ervaring ...

Peter
 
Als er voldoende op gereageerd is, dan wordt een onderwerp ook als opgelost gemarkeerd. Feitelijk klopt dat. Het is gewoon juist. Ik lees wel eens veel later nog, wat het lot van die computer of van de software was. Waarschijnlijk is er op Helpmij.nl meer terugkoppeling dan bij andere help forums, waar je meestal afgebroken draadjes ziet en iemand zelfs op verzoek van anderen niet meer reageert. Eigenlijk was er nu net een nagekomen bericht van de vraagsteller. Daarom wil ik er op wijzen dat juist deskundigen of raadgevers hier te vaak hun mening geven over hoe het hoort. Moet zeggen dat het op Internet geen uitzondering is en een ander al snel kennelijk waardeloos bevonden wordt. Dit noemen we semi-modereren.
 
Ik weet niet goed wat ik nu juist uit je reactie moet begrijpen ?

Daarom wil ik er op wijzen dat juist deskundigen of raadgevers hier te vaak hun mening geven over hoe het hoort. Moet zeggen dat het op Internet geen uitzondering is en een ander al snel kennelijk waardeloos bevonden wordt. Dit noemen we semi-modereren.

Mag VDK_P volgens jou dat soort vragen niet stellen ? Is dat een recht dat je om één of andere reden aan jezelf voorbehoudt of hoe moeten we dat zien ?
 
Leest u dan het taalgebruik. Er valt weinig of niets meer van te maken maar allemaal lijken mensen ontevreden over anderen. Vooral jammer voor hun.
 
Niets mis met zijn taalgebruik ... snap je niet, maar laat dat maar zitten. Jij voelt dat blijkbaar anders aan...
Hij wou enkel vragen om de oplossing met ons allen (de niet zo ervaren gebruikers van het forum) te willen delen... snap niet wat je daar afkeurenswaardig in vindt, maar kom ...
 
Pc was in reparatie geweest blijkt dat de grafische kaart is overleden. Er is een nieuwe in gezet en pc werkt weer naar behoren.
Hartelijk dank voor alle tips.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan