Wie adviseert mij bij externe harde schijf?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb de WD teruggestuurd: het ding werd niet of slecht herkend en zei dan dat het niet goed was aangesloten.

Wordt herkend, maar da's dan ook alles. Geen meegeleverde software.

Hoe maak ik nu complete backup computer? Welke gratis software helpt mij daarbij?

Dank.

waarschijnlijk weet niet niet hoe je zo'n schijf moet indelen. Je zult toch eerst een stationletter moeten aanwijzen, verder wellicht formatteren of partities maken. Maar als je dat allemaal niet weet, tja.

Deel 1: Hoe kan ik een externe harde schijf gebruiken op Windows
Sluit de externe harde schijf: Als u gebruik maakt van de harde schijf voor de eerste keer, is het raadzaam om de handleiding te lezen. Hoewel, er is geen andere manier om een bepaalde harde schijf te gebruiken, moet u vertrouwd zijn met de instellingen en configuratie. Bijna alle externe harde schijven zijn plug-and-play; de gebruiker hoeft te doen is aan te sluiten op de USB-aansluiting via de kabel en zet hem aan. Echter, in sommige gevallen, moet je drivers die nodig zijn om een bepaald softwarepakket draaien moet installeren. U kunt eenvoudig deze gegevens en de laatste update over de programma's op de website van de fabrikant.

lees verder hier: http://recover-it.biz/nl/computer-problems/how-to-use-an-external-hard-drive.html

Lees je eerst eens in, je wilt en zal en moet zo'n ding, maar als je verder niets weet of je niet inleest wordt het een verhaal zonder eind.
 
Laatst bewerkt:
Ja idd... reaktie is kort door de bocht. Je had iets verder moeten vragen alvorens terug te sturen.
Je hebt nu een premium geruild voor een banale schijf.

Op de WD staat wel software, maar die staat inderdaad meteen van fabriek af op de schijf geinstalleerd.
Aansluiten is normaal gezien een fluitje van een cent : indien toch problemen zijn instructies te vinden op Internet of je had het hier kunnen vragen.

Nu ja, water under the bridge.
Ik hoop dat je Seagate je tevreden stelt én dat de winkel waar je de WD kocht niet moeilijk doet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan