Access draaien op Apple

Status
Niet open voor verdere reacties.
de database oplossing voor mac is normaal Filemaker. Via Boot Camp of VMWare kan je wel een windowsomgeving draaien op apple, en dan kan je wel access installeren.
 
Duidelijk maar dan wordt het te ingewikkeld, tenminste voor mij met VMWare etc... Ik verkoop gewoon nee en ze moeten een laptop of een desktop aanschaffen.
 
Ook juist ontvangen.
Tijdens WWDC20 maakte Apple bekend dat ze gaan overstappen van Intel naar hun eigen processor: Apple Silicon. Dat gaat als het goed is een hoop verbeteringen opleveren, maar er is ook een keerzijde. Windows draaien via Boot Camp of in een virtuele machine is straks niet meer mogelijk op je Mac.
Dit is overigens niet de enige keer dat Apple Silicon in het nieuws was. Ook voormalig Apple kopstuk Jean-Louis Gassée heeft gereageerd op deze ontwikkeling. Hij beweert namelijk dat Apple hiermee een gat gaat slaan met Microsoft en dat er maar één oplossing is voor Windows PC’s.
Verder verscheen afgelopen week de eerste iOS 14 bèta, kwamen er verschillende interessante geruchten rondom de iPhone 12 naar boven en was er succes voor Apple TV+
 
Dank jullie voor de vele adviezen. We gaan het proberen en kijken hoe ver we komen. Zodra eea geïnstalleerd is of niet laat ik jullie weten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan