mailinglist in DirectAdmin

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Berichten
2.085
Ik wil graag een mailinglist opzetten in DirectAdmin.
Het is mij niet duidelijk waarom de mail niet eindigt met de unsubscribe-mogelijkheid.

In het kader Message Footer had ik staan:

Code:
Wil je je afmelden van deze mailinglist, klik dan <a href="mailto:majordomo@mijndomein.nl?body=unsubscribe">hier</a> en verstuur die mail zonder er verder iets in te wijzigen.

De testmail werd netjes gestuurd naar de testadressen, maar ik zag geen footer. Daarna paste ik de tekst aan:

Code:
Wil je je afmelden van deze mailinglist, stuur dan een mail naar majordomo@mijndomein.nl en zet in het berichtenveld
unsubscribe
Verstuur die mail zonder er verder iets aan te voegen.

Maar een testmail bevatte weer geen footer.

De instellingen in mijn mailinglist zie je in het plaatje.

Wat is er fout?

Vriendelijke groet,
Guido
 

Bijlagen

  • da_20200718.JPG
    da_20200718.JPG
    44 KB · Weergaven: 53
Misschien kan je dit beter op het DirectAdmin forum vragen? Welke versie heb je? En waarom je keuze voor het decennia oude majordomo?
 
Laatst bewerkt:
Misschien kan je dit beter op het DirectAdmin forum vragen? Welke versie heb je? En waarom je keuze voor het decennia oude majordomo?

Ik probeer een versienummer te vinden, maar vind het vooralsnog niet. Onderin het scherm staat een copyright-regel die 2018 als jaartal aangeeft.
Mijn keuze voor Majordomo is nergens op gebaseerd. Welk programma's/welke diensten zijn goede alternatieven?
 
Laatst bewerkt:
@PHP4U en @femke98, hartelijk dank voor jullie hulp.
Ik heb LaPosta bekeken en de eerste nieuwsbrief gemaakt. Deze is zojuist met succes verzonden.
Vraag is dus omzeild en daarmee opgelost.

Vriendelijke groet,
Guido
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan