Software - NIET geinstalleerd op C:-schijf maar op D:-schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iedere Power Director installatie bevat een uninstaller.
De vraag is dus waarom dan bij jou niet.
 
De ultieme oplossing is er nog steeds niet!
Die is er wel, maar je leest er overheen.

Configuratiescherm/Programma's/Programma's en onderdelen" selecteer, dan komt daar POWERDIRECTOR 13 NIET in voor.
Daar heb je gelijk aan en ik begrijp niet dat mensen dat niet willen snappen!

In het register tref ik POWERDIRECTOR 13 wél aan. Kan ik ongestraft nu POWERDIRECTOR13 uit het register verwijderen, zonder mijn systeem te verstoren?
Nee. Zo werkt dat niet. Dit heeft geen enkele zin, want er zijn mogelijk 'tig' registersleutels die op dat programma betrekking hebben. Dus blijf van het register af! De juiste werkwijze staat in post 19.

Je kunt alleen een uninstall uitvoeren via RUN = uitvoeren als je de String van de uninstall in het register kunt vinden maar zoals je al schreef is er geen uninstall van het programma aanwezig.
 
Ik gebruik het zelf niet maar zojuist even geïnstalleerd en via Uninstall weer gedeïnstalleerd:
CPD.JPG
 
Waar heb je die geïnstalleerd, op de C...? Op een andere schijf? Gaat het daar niet fout? Wat is de locatie van die uninstall? Heeft TS gezocht met een zoekmachine naar de uninstall?
 
Laatst bewerkt:
Ik had 'm geïnstalleerd op m'n F: schijf en gedeïnstalleerd zoals ik liet zien.
Niet gezocht naar de locatie van het Uninstall programma.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb contact gezocht met Cyberlink: Powerdirector beschikt NIET over een uninstaller! Cyberlink adviseerde mij om THIRD PARTY uninstaller te gebruiken.
Ik heb nu besloten om het programma maar te laten staan om te voorkomen dat mijn systeem onstabiel geraakt.
Bedankt voor het meedenken!
 
En waarom doe je het niet zoals Edmoor in zijn post #10 voorstelt...? eenvoudig, rechttoe, rechtaan ...
 
Nogmaals: ik krijg het programma niet te zien zoals bij Edmoor, zodat ik het niet kan verwijderen én het programma-zélf heeft geen uninstaller....
 
Edmoor stelde dan ook om het eerst OPNIEUW erover heen te installeren, op dezelfde plaats.
En dan pas ... proberen verwijderen !
 
Raar dat als ik het installeer er wel een unistaller beschikbaar is.

Een third party uninstaller heeft geen zin als de uninstall informatie er niet is.
Vreemd advies dus.
Daarnaast komt geen enkel zichzelf respecterend commercieel programma zonder een uninstaller.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan