Afspelen videos/MP

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuurke

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2002
Berichten
992
Weet niet waar ik die vraag moet plaatsen: help.
Windows 10/
Enkele dagen geleden had ik bij het afspelen van video's een scherm waar links en rechts de volgende tekens stonden: < (was gelijk aan vorige video)
en > (volgende video).
Heb in feite nooit gelet met welke software ik werkte.

Media player/Vlc/ andere ?
Feit is dat ik < en > zou willen terugvinden.
 
Klinkt eerder als Youtube want zowel VLC als Media Player hebben dat niet..
 
In normale omstandigheden speelde ik een MP4 en kon gewoon langs "<en/of> (links of rehts in het beeld) overschakelen naar de volgende video in dezelfde map in de verkenner.

Ik heb nu al met diverse software geprobeerd, lukt niet.

Met zowel media player en Vlc moet ik altijd terug naar de map in de verkenner. Met beide heb ik constant een probleem met in de instelling van "volledig scherm" dat niet automatisch gebeurt.

Heb langs Google al diverse aanpassingen uitgeprobeerd...steeds klein scherm bij het starten van de video...
 
Windows 10 "Films en TV" doet dit. Als je het zoekt bij Start dan zie je overigens een lijst van recent bekeken video's.
 
Alfred 2,
Dat lijkt geïnstalleerd (vind Film & Tv en zie ook Movies & TV).
Maar als ik daar op klik gebeurt er niets.M&TV 1.jpgM&TV 2.jpg
Moet ik opnieuw "instellen" kiezen.
 
Hmm. Klikt u eens rechts op een video bestand in Verkenner en kies Openen met. Wijs dan Film en TV aan in dat contextmenu en het moet openen ermee. In de schermafdruk 1 zie ik staan: " Instellen als standaard programma," dat zijn de twee mogelijkheden. Deze zouden moeten werken.
 
Door op "instellen" te klikken en de app opnieuw te installeren is Film & TV nu beschikbaar en heb ik opnieuw toegang en de vroegere mogelijkheden.
Bedankt voor de hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan