Mijn computer is gisteren gecrasht.

Status
Niet open voor verdere reacties.

lncscholten

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2003
Berichten
250
Mijn computer is gisteren gecrasht. Dus zijn al mijn instellingen verloren gegaan. Mijn computer doet heel raar. Punt 1). De verlichting zweeft van fel licht naar donker. 2). Als ik naar het configuratiescherm ga blijft hij een tel er opstaan en dan schiet hij weer weg. Ik weet niet wat ik hier aan kan doen. Bij voorbaat mijn hartelijke dank voor uw medewerking.
 
Laatst bewerkt:
ik heb je mail adressen even ontdaan van het @ teken. scheelt weer spam.
 
Bij voorbaat mijn hartelijke dank voor uw medewerking.
Nog niets gedaan en dan al iemand bedanken?:eek:

Er staat wel heel weinig informatie. Lijkt op defecte videokaart. Probeer eens een systeemherstel of zet een systeemkopie terug van toen alles nog wel goed werkte.

E-mail moet je volgens mij instellen in de accounts van het mailprogramma. Providers hebben daar handleidingen voor.
 
Zoals @Senseo reeds opmerkt: in je bericht staat geen relevante info waar iemand iets mee kan.
Gaat het om een laptop of desktop pc, welke Windows-versie..?
Uit je bericht krijg ik de indruk dat je geen backup of schijf-kopie hebt om de boel te herstellen..?

Verder is de gebruikswijze van een forum zo dat je hier je vragen stelt en antwoorden krijgt, niet per email omdat het dan voor niemand duidelijk is welke adviezen er gegeven zijn / worden en wat deze jou aan resultaat opleveren.
Daarbij is het werken via email omslachtig en traag.
 
Ik heb een Desktop met Windows 10 Home Edition. Als u nog meer wilt weten, kunt u het rustig vragen.
 
Of u kunt de informatie rustig vooraf geven zodat de deskundigen hier niet onnodig hoeven te gissen. U wilt toch graag een oplossing voor uw probleem???
 
Ja sorry, dit was stom van mij. Ik ben zo gestrest door dit gedoe, dat ik niet neer helder kan denken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan