Octafish Handleiding voor beginners hfdstk 26, 27 en 28

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sytse1

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2007
Berichten
584
Office versie
miDer
In de door Octafisch gemaakte handleiding wilde ik zoeken naar hetgeen vermeld staat over een niet gebonden formulier.
En de oplossing die volgens mij in de hoofdstukken over klasse modules staat.
Echter er zouden 28 hoofdstukken zijn maar er worden maar 25 getoond.
In hoofdstuk 25 wordt verwezen naar het volgende hoofdstuk.
Octafisch, ligt het aan de site of zijn ze verdwenen?

Natuurlijk kunnen gegevens van een niet gebonden formulier met een toevoeg query aan de tabel worden toegevoegd. Maar hetgeen je hierover in de klasse modules vermeld zou ik graag ook willen lezen.
 
Dat hoofdstuk heeft wel degelijk online gestaan; ik zal eens kijken waar hij gebleven is. Anders laat ik de ontbrekende hoofdstukken nog wel een keer posten!
 
Ik zie dat de missende 27 28 en 29 zijn. Vast bedankt.
 
@ Michel,
Als de bewuste handleidingen moeten worden geplaatst dan hoor ik het wel.

Dan graag aanleveren als Word-bestand.
 
Laatst bewerkt:
Er is verder ook wat mis met de site mbt deze handleiding?. Na zoeken op Access krijg je 2 paginas te zien. Op pag 2 staat onderop hoodstuk 26. Klik op hfdstk 26 en het is verdwenen. 25 is nu het laatste hoofdstuk. In de vermelding hoeveel hoofdstukken staat bij het eerste 29 en daarna 28.
 
Waarschijnlijk wat links naar ontbrekende documenten. Ik moet ze nog even uitzoeken, maar morgen stuur ik ze door naar Cor. Die zet ze dan weer op de juiste plek.
 
Bedankt vast voor alle moeite.
 
Heb wat 'onderzoek' gedaan, en ik denk dat ik het antwoord nu weet: die hoofdstukken zijn nooit geschreven :). Wél stonden ze dus in de planning, maar het schrijven ervan is dus niet gebeurd. Ik vermoed doordat ik rond die tijd ben gestopt met het redacteurschap van de nieuwsbrief.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan