chrome - verzenden naar...

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0679

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2010
Berichten
32
bij chrome ,op elke pagina, rechts kikken zie ik - verzenden naar freddy ...ik ben alleen ingelogd ,synchroniseren is aan.
hoe kan ik dit verzenden naar... uitzetten?
 
Wat gebeurt er als je dat kiest? Wat verzendt hij, en op welke manier en via wel programma?
 
Probeer het eens zo:
1. access chrome address: chrome://flags
2. search: Send tab to self show sending UI.
3. disable: Send tab to self show sending UI

Kon het zo gauw niet in Nederlands vinden.
 
Laatst bewerkt:
er is geen Send tab to self show sending UI bij flags , alleen Send tab to self omnibox sending animation...
 
Dan zet je die toch uit?
Als het niet goed is kan je die daar ook weer aan zetten.
Daarnaast heb je nog geen antwoord gegeven op de vragen van PHP4U.
 
als ik klik op verzenden naar freddy , komt een melding in internetadres balk, zie screenshot

geen programma, ik verzend niets, ik klik alleen op verzenden naar ...gebeurt niets, komt alleen die melding- zie die screenshot,

..
 

Bijlagen

  • Schermopname (18).png
    Schermopname (18).png
    219,5 KB · Weergaven: 54
Laatst bewerkt door een moderator:
De functie om tabbladen te verzenden werd eind 2019 toegevoegd als synchronisatieoptie. Je ziet andere apparaten van jou die Chrome hebben dan in het contextmenu en ook een netwerk apparaten pictogram in de adresbalk wanneer je op de adresbalk klikt.

https://www.droidapp.nl/nieuws/google-chrome-direct-tabbladen-sturen-andere-apparaten/

Het uitschakelen is houtje touwtje want bij Instellingen > Jij en Chrome > Synchronisatie opties kan je weliswaar het delen van tabbladen uit zetten maar terwijl verzonden tabbladen dan niet zullen aankomen op het gekozen andere toestel in het netwerk (een telefoon of tablet of printer of server) blijft de mogelijkheid staan in het contextmenu en de adresbalk, wanneer aangeklikt.

Bij contextmenu's is het vaak zo dat deze regels aangepast kunnen worden middels registerwijzigingen. Hier heb ik geen informatie over en zelfs al zou dat bij Chrome kunnen dan is het de vraag of dat permanent is en voor u wenselijk want het kunnen delen door synchroniseren, is wel een mogelijkheid wat de browser biedt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan