Handleiding Gimp

Status
Niet open voor verdere reacties.

femke98

Meubilair
Lid geworden
16 dec 2006
Berichten
6.677
Erik98 heeft mooie handleidingen gemaakt van Gimp. Ik heb gezien dat we nu bij aflevering 38 zijn gestopt.
Klopt dit?
En komt er nog een geheel van aflevering 1 t/m 38? Of volgen er nog meer afleveringen?
Ik hoop het en hoor het graag.
 
in de handleidingen zie ik zelf deel 48 staan en dan nieuwe versie van gimp ook al.
Is dit wat je zoekt of....?
 
Leuke vraag. De laatste bundel loopt inderdaad tot cursus 38. Het is mijn bedoeling om tot cursus 50 te komen en dan een nieuwe bundel te maken met die 50 cursussen er in. Maar voor de laatste twee cursussen heb ik nog geen leuke onderwerpen gevonden. Vandaar dat het allemaal wat hikt.

Verzoeknummers voor nieuwe cursussen zijn altijd van harte welkom.

groet
 
Nou, ik doelde eigenlijk op het feit dat ikzelf 1 t/m 38 gebundeld heb, maar ik heb dan de delen 39 t/m 48 gemist.
Staan die niet in de nieuwsbrief?

Als je tot de 50 komt Erik98, dan kan ik 39 t/m 50 weer bundelen ;)

Maar eh...een idee over een onderwerp? Wellicht vind je hier wat leuke voorbeelden: http://dutchgimpers.nl/index.php/board,15.0.html?PHPSESSID=k6jfd69hkgad66965t59aihms5

Of maak van aflevering 50 een soort van vraagbaak. Als afsluiting, lijkt me tof.
 
De cursussen tot en met de 48 staan netjes in het Magazine. Ik heb het eens nagebladerd. De 48 stond nog in het nummer van Maart 2020 en puppie had de 48 ook gevonden in de handleidingen. Die suggesties van je zijn een leuk idee. Daar heb ik wat aan. Ik ga eens kijken! Het lijkt me een goed idee de 50 dit jaar nog vol te maken en dan er een bundel van te maken. Heel positief dat je ze zo waardeert dat je er zelf ook een bundel van maakt. Het gaat er maar om dat de lezers er wat mee kunnen, nietwaar.
 
Thanx, ik ga 39 t/m 48 eens opzoeken en deze alvast bundelen.
 
In mijn bericht staat handleiding als een link.
Klik en je bent er.
 
Inmiddels zelf afleveringen 39 t/m 48 als 1 pdf gemaakt. Ik wacht met spanning op 49 en 50. ;)
 
ja super!

Na de zomervakantie pak ik de draad weer op. Ik wil die 50e cursus ook graag op de lijst hebben. Dat is dan toch een mijlpaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan