Nero losse bestanden van een mix zonder pauzes gebrand

Status
Niet open voor verdere reacties.

smits55

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jul 2020
Berichten
4
Kan er mij iemand zeggen wat ik aan de instellingen moet veranderen ik hoor steeds de overgangen als het ander liedje begint het is een mix cd en het zijn losse tracks maar mijn pauze staat al op 0 tussen de tracks. Toch hoor ik de overgang steeds. Ik heb al 4 cd's kunnen wegwerpen. Alvast bedankt.
 
Welkom op Helpmij.nl

Moet dan juist de pauze niet op 0 staan maar bijvoorbeeld op 10 seconden, zijnde de pauze tussen de tracks?
 
het is een mix cd dus de muzieknummers vloeien normaal in elkaar over zonder pauzes maar iik hoor toch de overgang in de cd pauze staat op 0. Als ik 10 seconden pauze ga zetten dan ga ik nog meer stukken uit de mix missen vrees ik.
 
Wat is een overgang? En wat is het geluid dan tijdens die overgang. Overvloeien bij afbeeldingen wil toch zeggen, je ziet de ene afbeelding steeds minder terwijl de ander verschijnt?
 
Maak er eerst 1 track van en brand die dan, wel wat achterhaald met de huidige USB stick cultuur.
https://www.audacityteam.org/
Audacity heb ik maar als ik alle bestanden samenvoeg op audacity heb ik 31 bestanden krijg die ook niet achter elkaar.
Als ik die op sla dan eb de 31 trackt tegelijker tijd in 3 minuten dat is het dus ook niet.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan