Windows mail 10 instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

slavik

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2019
Berichten
417
Hi forummensen,
Ik geraak er niet uit wijs hoe ik Windows mail 10 kan instellen voor mijn huidige provider Telenet.be.
Zie de bijlagen. Ik kies voor POP en IMAP - daarna vul ik mijn email adres in - dan mijn volledige naam, daarna mijn gebruikersnaam en wachtwoord van telenet.be.
Als ik dit heb opgeslagen en op "Beheren" klik verschijnt een venster waar mijn gebruikersnaam als mijn email adres van Telenet is ingevoerd. Dus niet mijn juiste gebruikersnaam van telenet.be. Het wachtwoord duidt meer zwarte bolletjes aan dan mijn telenet wachtwoord heeft. Voor account staat de naam telenet in de plaats van telenet.be.
Wat is hier aan de hand?
grtz,
gilberto :confused:
 

Bijlagen

  • helpmij 3  30 JULI 2020.png
    helpmij 3 30 JULI 2020.png
    111,8 KB · Weergaven: 59
  • helpmij 2 30 JULI 2020.png
    helpmij 2 30 JULI 2020.png
    348,8 KB · Weergaven: 41
  • helpmij 30juli 2020.png
    helpmij 30juli 2020.png
    93,5 KB · Weergaven: 57
  • helpmij.nl.png
    helpmij.nl.png
    94,5 KB · Weergaven: 61
  • voor gebruikersnaam mag je zowel je accountnaam als je mailadres gebruiken : Telenet legt de link achter de schermen
  • het is POP3 of IMAP, nooit beiden
  • de bolletjes in een 'verborgen' wachtwoord komen niet noodzakelijk overeen met het aantal karakters van je eigenlijke wachtwoord. Bij sommige software laat die funktie altijd evenveel bolletjes zien los van het aantal letters.
 
Windows pail 10 instellen

Vriendelijk dank voor de hulp. Dank zij jou is het goed gekomen en kan ik mijn e-mails ontvangen zonder verdere problemen.
De topic mag worden gesloten.
grtz,
gilberto :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan