Emails van windows 7 naar windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

maan53

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2015
Berichten
30
Hallo,
Het zal zeker al eens voorbij gekomen zijn, maar op google kom ik er niet wijs uit. Dus ik zoek een simpele oplossing voor mijn probleem. Ik gebruik WLM 2011 met windows 7. Nu heb ik een nieuwe laptop met windows 10 en nu kom ik bij mail terecht. Dus mijn vraag is, hoe krijg ik het makkelijkste de contacten naar personen omgezet en de emails van WLM 2011 naar mail van windows 10.
Makkelijke vragen met hopelijk goed te volgen antwoorden. Dus laat het maar tot me komen.:shocked::shocked:
 
De Mail-app van Win 10 wil je echt niet, daar moet je, naar mijn mening, afblijven...
Je kunt m.b.v. Mailstore Home ( gratis ) een backup maken van je WLM mail en deze in div. formaten exporteren.
Hoe je met dat programma werkt lees je hier.

Persoonlijk zou ik er voor kiezen om Thunderbird te gebruiken als email-programma ( ook gratis ) omdat dit veel overeenkomsten heeft met WLM en ook regelmatig ge-update wordt.
Je kunt de export ( backup ) van Mailstore vervolgens importeren in Thunderbird.
Succes :thumb:
 
Ik heb in het verleden Mailstore gebruikt maar ik vond het lastig om te gebruiken en dat ging toen goed mis. Het programma is volgens mij heel goed, maar als ik je een tip mag geven lees dan de handleiding goed door.


Succes..............
 
De emails en contactpersonen zijn op de 2 gebruikersaccounts geinstalleerd. Dus probleem is opgelost. Dank jullie wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan