CD-rom herkent geen bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

lejonnn

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2013
Berichten
19
Goedemiddag mede-forumgebruikers,

Afgelopen weekend Zoo Tycoon 2 aangeschaft om wat oude herinneringen op te halen. Vandaag is hij geleverd maar er is een klein probleem. Als ik de CD-rom in mijn computer stop krijg ik de melding dat de map leeg is en dat de mapnaam ongeldig is. Ik heb het toen direct geprobeerd op een andere computer en hier kan ik het spel wel installeren. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik heb een sharkoon PC (iets in die richting). Ik wil het spel dolgraag spelen maar dan moet het wel werken haha.

Alvast bedankt voor de reacties!

Groetjes,

Lejon
 
Laatst bewerkt:
Het merk van de pc zegt niet zoveel over het merk van de cdrom drive. Die informatie lijkt mij een stuk zinvoller.
 
Het merk van de pc zegt niet zoveel over het merk van de cdrom drive. Die informatie lijkt mij een stuk zinvoller.

Bedankt voor je snelle reactie. Ik ben zelf niet zo thuis in de PC's dus mijn excuses dat ik wat informatie vergat. Op de cdrom drive staat het volgende: LG, M-Disc & super multi. Hopelijk kan je hier wat mee.
 
Hallo

Kan betrokken drive andere c.d.'s / d.v.d.'s wel korrekt lezen ???

Je kunt speccy gebruiken om iets meer gedetailleerde info van uw " mijn computer " te weten te komen ...

Peter
 
Probleem is opgelost. Mijn PC moest gewoon ge-update worden. Thanks allen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan