navigatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

tjima

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2001
Berichten
858
ik heb een oude telefoon en die wil ik gebruiken als navigatie zonder simkaart, is dat mogelijk b.v. bij Waze

m.v.g.
Tjima
 
Een oude telefoon kan van alles zijn. Dus wees daar eens wat specifieker over.
 
Waze geeft actuele informatie, zelfs met behulp van voertuiggegevens van andere gebruikers en dat is dus niet mogelijk off-line. Ik lees dat Waze ook bij aanvang van een opgegeven route eerst enkele kaarten moet gaan downloaden. Dat lijkt mij bezwaarlijk.

De app MapFactor Navigator heeft voldoende aan de geïnstalleerde kaart van bijvoorbeeld een land. De kaarten zijn die van www.openstreetmaps.org Als de telefoon WiFi en GPS heeft dan is het geen probleem om apps voor navigatie te installeren en het programma werkt dan overal met zicht op de hemel.
 
Ik heb een smart phone van 4 jaar... geen probleem met een navigator, heb er 3 geïnstalleerd, Waze net niet.
Waarom niet gewoon proberen.... met offline kaarten zoals Here We Go lijkt me soepeler gaan... reken wel op dat er wel ruimte moet zijn om de kaarten op te slaan, bijv op een SD kaartje?
 
Met offline kaarten moet het kunnen, je hebt dan alleen niet de beschikking over actuele verkeersinformatie want die gaat via het mobiele netwerk.
Bij TomTom Go bijv. betekent dat, dat je geen automatische berekening van een omleidingsroute kunt gebruiken in geval van ongeval, file of omleidingsroutes..
Enne, een "smart" Samung is wel iets aparts, heb er nog nooit 1 gezien...:p
 
Laatst bewerkt:
Je kunt de offline kaarten van Here We Go wel combineren met live-verkeer info.....
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.here.app.maps&hl=en
Dan heb je veel minder MB's live te verwerken dan alles online live....

Waze is een aparte: Sommigen vind het super, anderen totaal niks. Het grijze gebied is veel kleiner dan bij Here We Go.

PS: Ik heb liever een smart chauffeur dan welk smart apparaat dan ook... een goede combi mag ook.... ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan