Berekentool maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die berekeningen worden vaak serverside berekend, dus dan kunnen niet zien hoe dit gedaan wordt.
Plus dat er auteursrecht op code kan zitten.

Wat is je kennis van JavaScript of PHP momenteel? Anders zou je het beter kunnen laten uitbesteden.
of je kan kijken of je een calculator plugin kan vinden als je een CMS zoals Wordpress of Joomla gebruikt.
 
Laatst bewerkt:
De code mag je niet zomaar van een willekeurige website halen want je hebt te maken met auteursrechten en copyright. Omdat je (denk ik) geen backend hebt die het formulier kan verwerken heb ik een Javascript voorbeeldje voor je gemaakt. Groot nadeel hiervan is dat iedereen in de code kan zien hoe je de berekening maakt. De prijzen zijn verzonnen, die zal je zelf in moeten vullen ;) Suc6.
 

Bijlagen

  • calcform.zip
    1,4 KB · Weergaven: 23
Hernoem bestand index.php in index.html , dan werkt het ook prima en kan je het testen.
Je kan hier je vraag erover kwijt ;)
 
Oh jongens, hier ben ik zo blij mee! Als ik de bestandsnaam idd verander naar html, dan kan ik het gebruiken. Ik had al een webdeveloper gevraagd om een offerte, dat was niet mis (afhankelijk van hoeveel functionaliteit ik wilde minimaal 8 uur tot 50 uur a € 50,-. Ik ga er even mee puzzelen, kijken of ik eruit kom...
 
... minimaal 8 uur tot 50 uur
Een werkend concept heb ik binnen 2 uur gemaakt. Misschien zijn die offertes inclusief integratie op bestaande website en voorzien van mooie vormgeving maar zelfs dan is alles boven 8 uur echt absurd. Omdat dit maatwerk is wordt hier vaak misbruik van gemaakt. Je kan evt. op mijn linkje hieronder klikken.
 
Een werkend concept heb ik binnen 2 uur gemaakt. Misschien zijn die offertes inclusief integratie op bestaande website en voorzien van mooie vormgeving maar zelfs dan is alles boven 8 uur echt absurd. Omdat dit maatwerk is wordt hier vaak misbruik van gemaakt. Je kan evt. op mijn linkje hieronder klikken.

Ik heb je een pm gestuurd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan