Windows Foto video editor

Status
Niet open voor verdere reacties.

smits55

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jul 2020
Berichten
4
Ik had vroeger windows movie maker op mijn pc maar met een systeemcrash heb ik alles moeten eraf gooien en een herinstallatie gedaan nu staat windows moviemaker er niet meer op. Mijn vraag is nu dit. Vroeger gebruikte ik moviemaker voegde foto toe dan muziek en dan klikte ik passend maken voor muziek en klaar was het. Ik wil dit nu doen in foto's video editor maar als ik daar muziek toevoeg zie ik dat er maar 3 seconden muziek heb en niet het volledie nummer. Ik geef een voorbeeld van een willekeurige foto met muziek op YouTube van deze dingen zouden het moeten worden hoe kan ik dat hetzelfde maken zoals met de vertrouwde moviemaker of is er een soortgelijk programma ???
https://www.youtube.com/watch?v=XhmsQ0qKqOE
 
Volgens Microsoft zou dat gewoon moeten kunnen met de app 'Foto's'
Microsoft zei:
Windows 10

Windows Movie Maker, dat deel uitmaakt van Windows Essentials 2012 is niet meer beschikbaar als download. Websites die gratis downloads van Movie Maker aanbieden, leveren niet het echte programma. Bovendien kunnen deze downloads malware, virussen of verborgen kosten bevatten.
Probeer in plaats daarvan films te maken met de app Foto's die wordt meegeleverd met Windows 10. De nieuwste versie van de app Foto's bevat de mogelijkheid om video's te maken en te bewerken met muziek, tekst, beweging, filters en 3D-effecten.

Bron

Of het echt werkt....geen idee, ik gebruik Pinnacle
 
Wie nog graag Windows Movie Maker wil gebruiken, ik heb degene die ik altijd gebruikt heb en nog op mijn pc had hier geupload:
https://workupload.com/file/zn4uGdaCpNX

Info met verloop datum van de download.
Windows-essentials_wlsetup-all.zip 131.49 MB 12.08.2020 - 01.09.2022

Ik gebruik hem zelf nog zelden, soms voor een snel testje.
 
Sinds kort gebruik ik Bandicut om een video ofwel uit verschillende delen samen te voegen of op maat te knippen. Er is alleen een dia van Bandicut op het einde bij de freeware. Dit hoeft niet de video te bewerken en is snel klaar. Het geluid kan direct verwijderd worden en de muziek moet je later dus toevoegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan