Wordpress alle tekst word gelinkt aan een pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

infotje

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2020
Berichten
9
Goededag,

Ik loop tegen het probleem aan dat alle tekst paginas de tekst automatisch door word gelinkt naar 1 pagina op mijn website. Ik gok dat dit waarschijnlijk door de CSS word veroorzaakt ofzo. Wie kan mij hier mee helpen. Als je namelijk op de homepagina van mij website de kop wie zijn wij aandrukt op de tekst die daaronder staat gaat hij door naar een dode link. Hoe kan ik dit veranderen dat de tekst gewoon tekst word ?
Ook als ik het rit boeken formulier in wil vullen en op een tekstvak klik dan linkt hij me daar meteen naar door
 
Ik gok dat je in de editor een foute link hebt ingevuld.
 
nee het is alleen bij wordpress pagina's en niet bij wordpress berichten
 
Dan zal het in de theme niet goed ingevuld zijn.
Of je mist wat thema-configuratie in je Dashboard.
 
Of je mist aan het begin ergens een afsluitend </a> waardoor alles een hyperlink wordt.

Misschien is er een link waarop we mee kunnen kijken om te zoeken wat er fout gaat?
 
www.taxiservicebrabant.com

het verschil kun je het beste zien door op wie zijn wij te drukken dat is een pagina en daar linkt hij automatisch door. en bijvoorbeeld een bericht van een van de namen die onder aan de site staan met revieuws die hebben het niet het zit hem dus echt in de pagina instellingen van wordpress want dit probleem kom ik niet tegen bij de berichten die ik plaats alleen bij de statische pagina;s
 
ik heb nu als voorbeeld alle pagina onder home page gezet en dan werkt wel alles goed?
Maar dan is het www.taxiservicebrabant.com/home-page/{paginatitel} en ik wil de urls gewoon kort houden de fout zit dus naar mijn idee in het hoofd want als je van de pagina sub pagina's maakt dan gaat het wel goed. Weet jij toevallig hoe ik de hoofd instellingen aan moet passen van de pagina ?
 
Of je mist aan het begin ergens een afsluitend </a> waardoor alles een hyperlink wordt.

Misschien is er een link waarop we mee kunnen kijken om te zoeken wat er fout gaat?

Daar dacht ik ook gelijk aan.
Dus even gekeken en de link zie ik links onder in mijn browser, het gaat naar best hospital in town.
Kijk of de titel niet deze doorlink heeft.

Staat de titel in het bericht of in je heading van de pagina, ik vind namelijk het thema wat onduidelijk.

Je homepage link doet het ook niet, http://www.taxiservicebrabant.com/home-page/home/
dus je zult even naar instellingen-algemeen moeten gaan (in het dashboard) of naar je menu waar je ook de pagina's hebt staan.
Daar even kijken hoe het staat.

Je home page is Wie zijn wij, maar in het menu staat dat niet zo.

Bij de pagina dat je ritten kan boeken, klopt het ook niet. De knop Send gaat ook naar best hosptial in town.
Dus ik denk dat je een theme hebt waarvan je alle voorbeelden die deze had, niet hebt verwijderd.
Is het een aangekocht theme?
Dus kijk daar ook eens naar.

Nog een tip: maak een favicon aan, nu heb je een WP icoontje in de browser.
En verder zou ik je kunnen helpen om alles wat beter in orde te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
screens.png

Dit bedoel ik er moet iets in de template veranderd worden van Hoofdpagina(geen sub) die geeft die link op de tekst.En als ik het onder home-page zet dan is het probleem opgelost maar dan heb je weer zon lang URL
 
Je moet even in het menu kijken en bij instellingen-algemeen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan