utorrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

legbers

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2007
Berichten
161
utorrent zit vast. Er staat een wit vierkant overheen. Iemand een idee? En er gebeurt verder niets en ik kan hem niet vergroten, minimaliseren of afsluiten
Als ik hem b.v. opnieuw zou installeren dan ben ik alles kwijt waar ik mee bezig was.
 
En als je een nieuwe installatie probeert terwijl hij vast staat..?
 
Dan ben ik alles kwijt denk ik. Het was weer goed gisteravond maar nu weer precies hetzelfde.
 
Misschien staat hier iets bij waar je iets mee kunt..?
Zelf gebruik ik geen torrent-meuk...
 
utorrent zit vast. Er staat een wit vierkant overheen. Iemand een idee? En er gebeurt verder niets en ik kan hem niet vergroten, minimaliseren of afsluiten
Als ik hem b.v. opnieuw zou installeren dan ben ik alles kwijt waar ik mee bezig was.
Een wit scherm zoals hier? —> een gelijksoort probleem.
 
Dat gelijksoort probleem is wel opgelost, tenminste als je het draadje hebt doorgenomen.

De TS (TopicStarter) daar heeft een ander draadje geopend.
 
Draadje? Als ik daar op klik ga ik naar computerforum alwaar ik me moet registreren.
 
Als het goed is kunt je lezen zonder te registreren, klik hier op.
Ik ben daar nu ook uitgelogd, en kan het draadje gewoon lezen.
 
Oke ik heb het gelezen. Gisteren utorrent verwijderd. Daarna opnieuw gedownload.
Na opening wederom wit schermpje. Na een paar uur verscheen het 2e kruisje bijna rechtsbovenaan weer.
Daarop geklikt en wit schermpje verdween. Daarna is dat niet weer verschenen. Ook vanmorgen niet.
Wel had ik ccleaner verwijderd die ik eerst weer gedownload had op aanraden van iemand anders.
Dus hij werkt nu weer prima. Zelfs de downloads war hij mee bezig was staan er weer gewoon op.
 
Graag gedaan, en goed te horen dat het probleem met jouw pc is opgelost:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan